Nya ZX10Rrrrrrrr

Lite ful bara. ;) Iaf insuget fram o tailen e lite konstig. Skulle ha samma tail som ZX-6RR hojen.

Finns redan en tråd om detta, kolla in några andra hojtidningar också, att påstå att den rular fett är nog att ta in, yamman och hondan är inte långt efter effektmässigt om det var det du tänker på..

Swedie skrev:
Lite ful bara. ;) Iaf insuget fram o tailen e lite konstig. Skulle ha samma tail som ZX-6RR hojen.
Tycker själv att den är läckrast av alla fyra, trots att jag är Honda-bög ut i fingertopparna...

Den är väl sämst till den vanligt folk använder hojen till som jag fattar.
Mer nervös än dom andra,hondan är väl bäst allround som vanligt yamman en blandning mellan den o kawan va?

För övrigt är yamaha snyggast och kawa näst snyggast,har inte sett honda live än men den är inge fin på bild.

Swedie skrev:

Fan , hojen är ju assnygg !!! Jag har bara fått bra kritik på min bakända , på ZX10:an då :hihi
Å fronten är ju helt ok :tummenupp
Tjing!!!!

öh, du har en ZX-10? Hörredu!! kan vi komma överns om nått? typ du får träna wheelisar på min race R1an om jag får ta din ZX-10 nått varv runt kvarteret???

Tailen är det absolut inget fel på tycker jag och att ljuddämparen sitter lite högre är ett stort + tycker jag. Men fronten tycks jag inte vänja mig vid, iaf inte i profil.

Swedie skrev:
öh, du har en ZX-10? Hörredu!! kan vi komma överns om nått? typ du får träna wheelisar på min race R1an om jag får ta din ZX-10 nått varv runt kvarteret???

Nää, ZX10:an är ju så ful enligt dig. Tror Kawan inte vill ha dig bakom styret :hihi :D :D

Men jag kan säga , att jag har kört hoj i 12 år , snart 13 och har aldrig kört en så rolig hoj. Snart blir det bana oxå , den 7 maj , då skall det bli extar roligt :)

Kawapeter skrev:
Nää, ZX10:an är ju så ful enligt dig. Tror Kawan inte vill ha dig bakom styret :hihi :D :D

Men jag kan säga , att jag har kört hoj i 12 år , snart 13 och har aldrig kört en så rolig hoj. Snart blir det bana oxå , den 7 maj , då skall det bli extar roligt :)
Du ska bannas!!! FYyyyy va otrevlig du är!!!!!

Kawapeter skrev:
Jag bara skojade ju ..... Sorry :(
Nu är det försent!!!! ARGHH!!! :D

skojsar bara. Men du är taskig allt ;) hehe. Nä, skulle inte heller låna ut hojen till en som fläker ur sig om sina ständiga krascher hela tiden (väl uppe i 100 "krascher" nu över ett år... endast 10 kanske där jag skadat mig.)

Swedie skrev:
Nu är det försent!!!! ARGHH!!! :D

skojsar bara. Men du är taskig allt ;) hehe. Nä, skulle inte heller låna ut hojen till en som fläker ur sig om sina ständiga krascher hela tiden (väl uppe i 100 "krascher" nu över ett år... endast 10 kanske där jag skadat mig.)

Gytt :) Var lite orolig där ett tag :rolleyes:

Å fan , då gillar försäkringbolagen dig rätt mycket va?? :D

Kawapeter skrev:
Gytt :) Var lite orolig där ett tag :rolleyes:

Å fan , då gillar försäkringbolagen dig rätt mycket va?? :D
Jag har endast använt försäkringsbolaget 1 gång... och det var när jag kraschade på motorvägen o tvingades åka ambulans. Inte mitt val... Sen gick kostnaden där inte på försäkringsbolaget utan på de ansvariga för att hålla motorvägarna rena från t.ex däckrester från lastbilsdäck.

Swedie skrev:
Jag har endast använt försäkringsbolaget 1 gång... och det var när jag kraschade på motorvägen o tvingades åka ambulans. Inte mitt val... Sen gick kostnaden där inte på försäkringsbolaget utan på de ansvariga för att hålla motorvägarna rena från t.ex däckrester från lastbilsdäck.

OKej !!!
Måste ha kostat dig en del efter alla vurpor eller ?? Mc-delar är ju inte gratis precis. Men du kanske köper begagnat ??
Du har varit med om en del , jag har bara kört av på bana , ännu !!!

ZX10:an är tveklöst snyggad imo :D Dessutom brutal enligt testet! Tycker ändå Gixxern hänger med hyfsat med tanke på bristen på uppdatering i årets modell!
Tycker CBR:en verkar intressant dessutom :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8