Nya Yamaha V-Max

• Thread starter Thread starter überkill
  • Start date Start date

überkill

Guest
Hej därute,

någon mer än jag som genast får ett sug erfter en hoj till när denna presenterades? Fasen vilken känsla det måste vara när man mullrar runt efter att ha bytt ut originalpiorna..

Läste nån stans att den bara skulle gå att beställa via "internerrrnet" Känns inte det lite "B" då nätet i det avseendet är lite av en glorifierad postorder?! Eller är postorder det nya heta? :va

Min första tanke var fö:
-När krymper dom cyllarna på motorn, gör den varvvillig och stoppar i en sportigare maskin/chassie? Motorn lär ju ha kostat att utveckla, så nåt skoj ska den väl användas till. Har svårt att tilltalas av "den" kategorin hojar...

Föregående modell var ingen höjdare på att svänga. Undrar hur det är med denna.. Sitter och kollar på Youtube om den just nu.

Jag har också sneglat lite. Den är ju inte precis någon italiensk studie i sköna linjer, men desto mer funktionell design som utstrålar kraft.

Såg att den var spärrad till 220 km/h, lite småsnålt kanske men det lär väl gå att fixa till? (Jag kör aldrig 220, det är bara principen att det ska fan inte vara spärrat) ;)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage