Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Om den går i produktion så kommer den nog få en riktig sadel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pejo skrev:Om dom gav hojjen prestanda så skulle den vara något mer än att se på.
Det första dom borde göra är att riva bort den där trötta ubåtsmotorn och stoppa in en pigg rova, varför inte med en lite turbo på en gång. Sen kanske minska axelavståndet från en engelsk mil till 1,4 meter... sen kanske vi har nåt man kan åka på, inte bara glo på.
Snyggt var det dock.... kanske.
V-Gurra..?oFFkeFF skrev:Mången r-förare som fått pisk av v-maxar för att de har så mycket pulver och är lättstartade med låg tyngdpunkt...

Neutral skrev:V-Maxen har alltid varit lite av en favorit för mig så jag är besviken att de inte gjort mer än så här. Ser ju ut som dagens modell custad av en jänk.
Neutral skrev:V-Gurra..?![]()
, MT-01, 600-motarden (kommer inte ihåg vad den heter...XT 660 R?) etc. Gör de nu samma sak med nya FZ1 (blev inte så impad när jag såg motorspecen...) så fan vet om det inte är någon som måste få kicken innan de släpper en ny version av en ikon som V-maxen....de har ju en del att leva upp till...den tillverkas väl fortfarande i USA om jag inte minns fel?Ok, tänkte väl.oFFkeFF skrev:Rakt fram nudå alltså
Nej, för dragracing så är den ju klockren, när den kom var den väl överlägsen. I dag finns det säkert värre men det är fortfarande den enda hoj som ser ut som en dragbike ska enligt mig då. Folkezx9r skrev:Ingen som kan shopa om baken på den med en 954:a häck eller nåt ?? Vore kul att se... Rätt läcker nu , men ack vilken risig häck !! Ser ut som Moster Gerda på hemmet med sinn feta bullröv !!![]()
philsson skrev:grym hojgillade dock inte dynan och bakskärmen.
![]()

Det futuristiska stuket är väl ok, men...nä... den gamle var bättre!Wiseguy skrev:Några bilder på en koncepthoj Yamaha presenterade på Tokyo-mässan.
Kommer dom sätta denna i produktion....

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |