Nya Volvocabben - Bild

Mjo, en del saab är det väl allt. Men jag tycker dock att den är grymt mycket snyggare än c70:n iaf. Som ser ut som en hemmameckad cab av en 850.

volvo-c40-cabrio-illus.jpg

Volvon är skit snygg hoppas priset inte överdrivs och att metall tak ist för tyg tak.

PS: Meganen var as fin.

Vackra bilar :), själv försöker jag hitta en av de bilar som väl kan anses som föregångare till Peugeoten och Renaulten, nämligen Nissan 100 nx med glastargataket och gti-motorn.
Den tycker jag fortfarande ser ganska fräsh ut åldern till trots och jag kanske kan köra den på kostigarna jag bor på här ute i vildmarken...

Mikael Cagiva skrev:
Vackra bilar :), själv försöker jag hitta en av de bilar som väl kan anses som föregångare till Peugeoten och Renaulten, nämligen Nissan 100 nx med glastargataket och gti-motorn.
Den tycker jag fortfarande ser ganska fräsh ut åldern till trots och jag kanske kan köra den på kostigarna jag bor på här ute i vildmarken...

Skitful om du frågar mig, men säkert stark.

Njae.... jag å farsan har funderat på den med, men eftersom vi ha en pippigul 306 cabbe nu och den är helt underbar (00a, gul, 2200 mil, aldrig sett regn) så vill vi nästan ha en pega igen.... eller en A4a....

cab13.jpg

//jaG

Mikael Cagiva skrev:
Tja, alla vill vi väl vara den enda i stan med med en sådan bil att imponera med, kanske vi har lite fel av högmod :) .
Men, skulle jag ha haft kapitalet och åldern skulle mitt val ha fallit på Renault Megane Coupe-Cabriolet med glastaket, intrycken som skrivits om den verkar vara positiva.

Nya Meganen var riktigt nice! Nya Volvon var däremot mindre att hänga i julgranen.

Volvo kommer alltid att vara förknippat med deras "fina" 240 och alla bilar de nånsin kommer göra är i grund&botten en sunkig 240. Bara bönder som köper dem...

Meganen var ruskigt snygg :rock

PS. Man har inte rött läder.

PS. man har inte pilotjacka :tungan DS

//jaG

Mavve skrev:
Volvo kommer alltid att vara förknippat med deras "fina" 240 och alla bilar de nånsin kommer göra är i grund&botten en sunkig 240. Bara bönder som köper dem...

Meganen var ruskigt snygg :rock

PS. Man har inte rött läder.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back