Nya Volvocabben - Bild

Jefla najs, om det nu blir så den ska se ut.... Lite drag av opel astra ja... Men ändå najs...

Fast 9-3 slår den inte va?

:banana

Om ni som inte såg bilden läser vad han skriver så funkar det ;) :7peta

Kantig var bilen sa Bull
Bilen var kantig sa Bill

Jag gillar inte Volvo öht...

Nån som vill slänga upp en bild, giter inte registrera mig på sidan.
Fick det att funka...

Det ser ju ut som den har tygtak.
Som sagt den ser ut som en Astra,
men karriärkvinnorna kommer väl att avguda den :tummenupp

Ja vad ska man säga, det är ju trots allt en Volvo, så det får bli standard-svaret även här...BLÄÄÄÄÄÄÄÄ, USCHHHHH och inte minst FFYYYYYY F******N. När ska dom börja bygga seriöst designade bilar?

Synd bara att 307an verkar bli så vanlig på vägarna.. annars hade en mörkgrå med röda lädret varit beställd... :fakta

//jaG

hållundan skrev:
Kommer den bli en "vanlig" cab, eller som den oerhört toksnygga 307CC, med plåtcab?

:banana

Mikael Cagiva skrev:
Det ser ju ut som den har tygtak.
Som sagt den ser ut som en Astra,
men karriärkvinnorna kommer väl att avguda den :tummenupp

...om man vill impa på karriärkvinnor, ja!

…fast och andra sidan kanske en sådan bil skulle bli biljetten till ett liv där någon fixar försörjningen, så man kan åka hoj när hon jobbar...
Risken finns dock att man bara blir stående med en Volvocab och lån, och DET blir man inte lycklig av!

Smaken är som baken, men min lägger endast tråkfis för denna bil ;)

Zeb_Macahan skrev:
Synd bara att 307:an verkar bli så vanlig på vägarna.. annars hade en mörkgrå med röda lädret varit beställd...

Tja, alla vill vi väl vara den enda i stan med med en sådan bil att imponera med, kanske vi har lite fel av högmod :) .
Men, skulle jag ha haft kapitalet och åldern skulle mitt val ha fallit på Renault Megane Coupe-Cabriolet med glastaket, intrycken som skrivits om den verkar vara positiva.

Mikael Cagiva skrev:
Tja, alla vill vi väl vara den enda i stan med med en sådan bil att imponera med, kanske vi har lite fel av högmod :) .
Men, skulle jag ha haft kapitalet och åldern skulle mitt val ha fallit på Renault Megane Coupe-Cabriolet med glastaket, intrycken som skrivits om den verkar vara positiva.

WTF nya Megane´n va ju najjs..

Zeb_Macahan skrev:
Synd bara att 307an verkar bli så vanlig på vägarna.. annars hade en mörkgrå med röda lädret varit beställd... :fakta

//jaG
Psis, den blir nog lite väl vanlig som sagt. Fast jag tror dock inte den kommer stiga mer än lillebror 206CC...

Men som sagt, 307CC är :kär

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage