Nya VFR1200:an

Stor-VFR är trevligt att köra med. Som några skrev för 9 år sen så hade det ju inte varit fel med några färre kilon men som långfärdsmissil är den svårslagen.
Största nackdelen är att tanken är liten, 18-19l bara. Men ligger jag och fiser i 120 så drar den inte så värst mycket.

Ja precis, det där argumentet dör direkt för mig, då jag alltid stannar minst 1 gång/timmen p.g.a. bekvämlighet, pissa, sträcka på sig, lunch, trevlig utsikt/fototillfälle etc. så att pressa 50 mil i stöten har aldrig varit min grej riktigt. =)
 
Har aldrig kört en 1200 men äldre VFR är kvalitétsbyggen med grymma motorer. Jag har sett en röd 1200 en gång åkandes ute på stan och de är jäkla fina.

håller med, de är väldigt fina, och extremt välbyggda, känns lite som samma byggkvalitet som BMW fast lägre prislapp, (generellt, kanske inte just i det här fallet, för 1200VRF är rätt dyr)
 
Ja precis, det där argumentet dör direkt för mig, då jag alltid stannar minst 1 gång/timmen p.g.a. bekvämlighet, pissa, sträcka på sig, lunch, trevlig utsikt/fototillfälle etc. så att pressa 50 mil i stöten har aldrig varit min grej riktigt. =)

Har du så jäkla tätt mellan mackarna...? :va :va
#inorrlandkaningenhöradigskrika
 
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back
Top