Nya V-Max...

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Förväntningarna på att nya V-Max blir något verkligt speciellt minskar inte precis med en så pretentiös sajt. Hur ska man tolka "6"? Vågar man hoppas att den nya motorn är en V6?

http://www.need-6.com/

Bifogat

• yamaha_vmax_03.jpg
    yamaha_vmax_03.jpg
    29.3 KB · Visningar: 356
Ska/får framlampan vara sådär svart framtill?

Det är allt lite Mad Max över den där hojen..

Bygger inte namnet "need 6" på Maslovs behovspyramid?

maslow.gif

Dvs. en lek med dom olika behoven en människa har.
Sen är nya V-Maxen nivå 6.

Eller så är det så enkelt att han som gjorde sidan behöver lite sex eller kanske dom som behöver sex skall köpa en V-Max.
:tungan

Bygger inte namnet "need 6" på Maslovs behovspyramid?

Nja, det enda som talar för det är väl att Yamaha visar att det handlar om behovspyramiden på sajten. Tror istället på att det nog är en sexcylindrig motor... eller kan det vara att "need 6" betyder att twin:en behöver sex till? V8 med andra ord. Nu är det bekräftat! :yoparty

Usch och fy för flashsajter.... ge mig fakta och inte en massa dravel. Jag får vänta till det kommer något vettigt :(

Nja, det enda som talar för det är väl att Yamaha visar att det handlar om behovspyramiden på sajten. Tror istället på att det nog är en sexcylindrig motor... eller kan det vara att "need 6" betyder att twin:en behöver sex till? V8 med andra ord. Nu är det bekräftat! :yoparty

.
Satan vilken jävligt tuff hoj :yoparty

Last edited:
Är säker på att V-max har en V-fyra. Och inte en V-twin som du säjer.
En jävligt tuff hoj för övrigt:yoparty

Förlåt... glömmer ibland att jag är på sporthoj.com. Jag skulle ha skrivit att inlägget var allt annat än allvarligt menat precis som jag antog att inlägget före mitt var.

Jag får väl out:a mig... gillar V-max något fruktansvärt. Har mer och mer blivit fientligt inställd till radfyror. Finns liksom ingen karaktär. Lyssnade nyss på Raptor and Rockets film från nya B-kingen... rycker bara på axlarna åt ljudet.

Hoppas att vi slipper vänta tills 2009 på denna. Och hoppas att nerläggningsvinkeln är snäppet bättre än på gamla V-max.

Man får filura lite hur man önskar...

Vi hade tvillingar och ville ha en till vilket vi fick... trillingar... för mycket av det goda blir aldrig fel!:)

Den där siten sög dolme.

Hojen blir kanske cool när den är klar, men den designstudion som visats på mässor är rätt tråkig och saknar helt orginal hojens charm. Imho.

Tillverkas inte gamla V-maxen fortfarande?

Ser fet ut :tummenupp Hoppas bara att den även körmässigt kan leverera det utseendet lovar...finns ett antal linjesköna Yamahamodeller som jag tycker saknar en vettig motor.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman