Nya trenden!

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
uppsala
Hoj
R1 -05
Då har även jag fallit offer för den nya trenden!
Nu mer står hojjen och blänker i vardagsrummet,nu ska bara spottarna dit oxå sen e det klart he he!! :cool: :D
 
Biiilder dåååå : )
Vilken våning? med/utan hiss?

Min blänker inte änn,men det kommer!

Tänk dig en kall :öl sittandes i soffan o bara tittandes på Pärlan :cool:
 
går oxå i tankar att falla offer för samma i nya lyan.. ;p planerar för fullt på möbleringen.. *s*

men Yammaretta: var är bilderna ???
/z
 
Va häftigt!!!

Efter ett gäng :öl blir man :p och :squid , grannarna :skrämd :mad:
Jag törs inte ha hojen inne, tänk att en gnistrande vinternatt få dra igång hojen och varva lite :rock :D
 
.

Andra våningen fast med hiss,fan jag har ju ingen kamera att fotta med,kanske kan be Kongo eller någon,tänk att bara sitta och ta några bira :öl och drömma om kommande vår,blir nog dåligt med utgångar i vinter man fastnar och bara sitter och drömmer sig bort,he he :rock
 
Äsch jag tycker att ni är lite fjolliga som plockar in hojarna i lägenheten. Det är mycket tuffare att flytta ut lägenheten i garaget. :fakta
 
Håller med Pingvinen ......sen tro inte att det går att låta bli att varva lite efter ett gäng öl, har själv varit hemma hos en vän på efterfest en december kväll och vid 4 tiden var det dags att höra hur en SP1:a med Micron helsystem låter på fullvarv......Låter underbart!!! men VÄLDIGT mycket så det var nog en eller ett par grannar som också fick sig en upplevelse.

/PSW
 
Hehe, skönt att man inte har nå soppa i den dårå!
För soppan ligger på backen utanför huset :D
 
Härligt att se att det är fler som insett att hojen ska in i lägenheten på vintern!

Finare möbel/prydnad går inte att få :bow
 
Precis!

cbjorkman skrev:
Härligt att se att det är fler som insett att hojen ska in i lägenheten på vintern!

Finare möbel/prydnad går inte att få :bow
Inte många kan säga att dom har en TV fotölj värd runt 65.000:-
och kan man ha en bättre stol att sitta på när man kollar på motoGP :cool:
 
Lite bilder på vardagsrummet, tack...


Jag hade allvarliga funderingar på att ställa in den i vardagsrummet, men jag ska hålla på att fixa med den under vintern. Så det får bli garaget.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top