Nya trådar

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Nu har jag inte läste hela den här tråden, men postas det inte väldigt få nya trådar?
Var ett tag sen jag var in (unge, villa, nytt jobb, blablabla) men det var samma topptrådar för ett år sen?

Eller kanske demensen äntligen fört mitt medvetande in i ett tillstånd av Blisss...

God forts på er alla.

Det är samma. Bara jag som startat någon ny tråd emellanåt när jag är förbannad på nåt. Precis som vanligt.....

Det dyker väl upp en ny tråd då och då, men de gamla beprövade trådarna flyter upp till ytan hela tiden. :D

Vad sägs om en spamvinst? :)

Håller med om att för få trådar startas. Kanske världen har slut på nya saker att diskutera... Allt är gjort...

Nu eru väl lite orättvis ändå, det är ju i stort sett bara trådar med reklam, ren spam och dumihuvetkommentarer som stängs eller?

Det är som vid olyckor den som skriker högst får hjälp först, sen kommer polisen och försöker reda upp det. 2 dagar senare.

Vad sägs om en spamvinst? :)

Håller med om att för få trådar startas. Kanske världen har slut på nya saker att diskutera... Allt är gjort...

Skämt åsido. När man hängt här i några år så ser man hur saker och ting börjar upprepa sig.
Faktiskt FAKTISKT är det så att de trådar som är intressanta (eller börjar bli) oftast stängs och bommas igen så att de sjunker längre och längre ned i forumträsket för att tillslut sälla sig till internets kalla kyrkogård som sällan eller aldrig besöks.

Bara för det skall jag göra ett rejält trådlyft nu. Alltid lika intressant att se vad man hittar!

Väntaväntavänta. Vad hände med tråden om piratkopiering från 2003?

Skämt åsido. När man hängt här i några år så ser man hur saker och ting börjar upprepa sig.
Faktiskt FAKTISKT är det så att de trådar som är intressanta (eller börjar bli) oftast stängs och bommas igen så att de sjunker längre och längre ned i forumträsket för att tillslut sälla sig till internets kalla kyrkogård som sällan eller aldrig besöks.

Bara för det skall jag göra ett rejält trådlyft nu. Alltid lika intressant att se vad man hittar!

Så är det..., att sitens administratör väljer att vifta bort kritiken gör det än mer beklämmande faktiskt.

Finns det ett bra grundutbud av trådar så behövs ju inte lika många nya när ämnet kan behandlas i en befintlig tråd.. typ.

Käjjs clåssed

+ det är vinter.

We are doooooooooooomed!! Nej men det har väl blivit för höga krav både från de äldre användarna, medel- och korttidsanvändarna samt moderatorerna :( När man väl uppfyllt detta gör sig (o)intresset påmint och ens tråd dör fort ut.

We are doooooooooooomed!! Nej men det har väl blivit för höga krav både från de äldre användarna, medel- och korttidsanvändarna samt moderatorerna :( När man väl uppfyllt detta gör sig (o)intresset påmint och ens tråd dör fort ut.

Sen skuffas många tråder ut i underforum som gör att man missar dom. Tror det var bättre när allt hamnade i OT. Nu har vi OT2, datatråden, fototråden osv osv. Bra för läsbarhetens skull, men man missar mycket.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...