Nya T-shirtbeställningar tas emot

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Nu har alla T-shirts från förbeställningen skickats! Så nu finns det ett litet lager av T-shirts att ta från! Ni som beställer nu kommer alltså få era T-shirts levererade inom en vecka. Förbetalning gäller. T-shirten är en No Problem på 180 gram. Designen kan ni se hur den ser ut genom att gå till beställningssidan. Finns i Svarta och Vita!

Se till o se fina ut nu på 'På 2 Hjul'-mässan i Göteborg ;)

Beställ här: http://www.sporthoj.com/klader/tshirt.php

Eas skrev:
Fick min idag! Skitsnygg! Nu ska jag ut & flascha! :yoparty
Tur att en visar sig nöjd! Jag har ju som sagt lagt upp ett lager nu o det kostade mig ja... alldeles för mycket. Sporthoj.com har inte den omsättningen som krävs för att göra en lagerföring o sälja på så sätt. Nästa omgång efter att lagret är slutsålt kommer bli förbeställningar igen. Det enda som funkar för mig tyvärr.

Ajja, jag sitter iaf här i min Sporthoj.com Tshirt, så gör även tjejen.

Swedie skrev:
Tur att en visar sig nöjd! Jag har ju som sagt lagt upp ett lager nu o det kostade mig ja... alldeles för mycket. Sporthoj.com har inte den omsättningen som krävs för att göra en lagerföring o sälja på så sätt. Nästa omgång efter att lagret är slutsålt kommer bli förbeställningar igen. Det enda som funkar för mig tyvärr.

Fick min idag, riktigt nice! bra jobbat! :tummenupp

Enda lilla kritik: trycket på ryggen kunde varit lite större..

Swedie skrev:

Vi är som små barn när du kommer med prylar vet du! Vill ha! vill ha! NU! NU! NU! Skönt att du orkar med oss! Du gör ett kanonjobb!

Mvh/Eas

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...