Nya Sporthojtröjjor ska tryckas!

Status
Ej öppen för fler svar.
MM, vore gott o veta om pengarna gått fram, antingen via ett pm lr mail?

Bra initiativ o fixa tröjjor åt folket :tummenupp

Swedie>>> Pengarna ramlar in på ditt konto den 23e. Finns det nån lista på vilka som beställt och betalat?

20SK skrev:
MM, vore gott o veta om pengarna gått fram, antingen via ett pm lr mail?

Bra initiativ o fixa tröjjor åt folket :tummenupp

Frågade i början av förra veckan om detta inte fått nåt svar än,dålig stil ;)

Iceman1975 skrev:
Swedie: Nån möjlighet att JAG får en tröjja nu????

åk o lemlästa Maverick... jag ska kolla på läget. Känns lite surt å punga pengar för nåt Maverick gjorde fel (kom ihåg att han erbjöd sig). Kom tillbaka om ett par dagar, per PM!

... jag kan förlänga å förlänga så folk kan betala utefter sina möjligheter. Tror det blir jul innan allt blir klart isåfall! SISTA! Denna månaden ÄR ABSOLUT SISTA DAGEN! ok! .. . :whip Sen om pengarna inte sitter inne så får ni vänta till nästa lavemang... omgång.´

Dessa har jag markerat som betalda

+---------------+
| nick |
+---------------+
| M:et |
| jesper |
| URRninja |
| Simba |
| �drottningen |
| Affe_R1 |
| Tinatjejen |
| SteffoXL |
| Kryptonit |
| Tobbe_Borg |
| Jensa |
| spark |
| Therudeboy |
| Lacke |
| BMS900RR |
| ANDREAS |
| n'Lasse |
| Rocco |
| Hygglo |
| Otee |
| Zeal |
| Drutten |
+---------------+

Ni andra har antingen inte skickat in pengar, eller så kommer det visas upp vid nästa bokföringsdatum.

Är också sugen på en tröja. Men jag är väldigt orolig över att jag ska beställa fel storlek. Jag funderar på en medium. Jag är 1,86 lång och normal kroppsbyggnad. Inte bred på något sett utan snarare ganska smal. Söker fin hoj intresseras tjej... :hej (nej nu vart det fel) :p

Nä men ni som har tröjor vad har ni för storlek? Swedie vad tror du?

Nu blir jag lite orolig, jag har betalat men finns ej med på listan. Aja får la se nästa uppdatering om jag finns med annars blire till o brotta ner några bank muppar

Out_Spinner skrev:
Är också sugen på en tröja. Men jag är väldigt orolig över att jag ska beställa fel storlek. Jag funderar på en medium. Jag är 1,86 lång och normal kroppsbyggnad. Inte bred på något sett utan snarare ganska smal. Söker fin hoj intresseras tjej... :hej (nej nu vart det fel) :p

Nä men ni som har tröjor vad har ni för storlek? Swedie vad tror du?

Large ska du ha....

20SK skrev:
Nu blir jag lite orolig, jag har betalat men finns ej med på listan. Aja får la se nästa uppdatering om jag finns med annars blire till o brotta ner några bank muppar

När betalade du?

20SK skrev:
Tidigare idag, vet inte riktigt vad klockan var.

Kom ihåg att det är postgiro ni har betalat in till, så förhoppningsvis finns du med imorgon (Mån.) eftermiddag eller om dfu har riktigt otur Tisdag eftermiddag....Och dom som betalade i Fredags eftermiddag får nog vänta längst för att komma med i Bet. Listan (så som jag)

En dum fråga kanske... Men trycket är på baksidan va!?! Nicket å så...

Hej swedie!

Jag ska nog beställa en tröjja, ska man senast betala den 26/9 sa du? nu är det den 22/9

Kan ja betala nu snarast, inte senare än 26/9 för det var väl det du sa?? och sen fylla i min tröja och skicka in?

Kan jag skriva Joker och sen nere där ( slogan ) skriva huh? med ett frågetecken?

//Joker

Firefly. korrekt. mycket bra kvalite.

MHK. korrekt

Joker.... du får skriva va fisken du vill som slogan. Du får beställa närsomhelst.

Du får dock ingen tröjja om jag inte har betalningen före den sista denna månaden (rekommenderat å skicka in pengar den 26.. .då det tar ett par dagar å komma upp som betalat i mitt postgiro konto).

Originally posted by jawohl
Kan ingen som redan har en tröja ta en sexig (:rolleyes:) bild på sig själv, så man får se hur den ser ut in real life?
// :banana

Bifogat

• imgp0511 kopia.jpg
    imgp0511 kopia.jpg
    103.2 KB · Visningar: 184
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...