Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
it's official! I am boooooored!!!!
Jag är säker på att det är PYSCH som lagt en förbannelse över min dator, då han igår hoppades att mitt bredband skulle sluta fungera för all framtid...![]()
Bla bla bla tycka synd om sig själv bla bla bla.
Idag är en äta Pizza i sängen och tycka synd om sig själv dag![]()
Mer vad som görs,för att kasta lite ljus över utstakning vi har haft här i dag.
Vare sig bred eller längd stämmer för den kommande grunden,dessutom är tomtgränsen utmärkt i skön banan-sväng ( imotsatts till kartan där allt är spikrakt)
Enl den infon jag har så skall utstakningen ange det exakta läget för byggnaden,vilket också skall kontrolleras enl kontrollplanen.
Nu verkar det som det är lite på en höft med några hållpunkter.
Så frågan är vad jag missar.
jooooooo, idag får jag det..3197311NEJ! Ingen PIZZA!
Äntligen dags att åka hem från jobbet![]()
![]()
JObbar du alltid lika sent som mig?
Nej, bara när jag "känner" för det...
Har legat under en bil och skruvat i 2 dagar nu på chassidyn![]()
Ah, vilken helvetes dag på salongen... IGEN.
Anita påpekar dagligen att hon gråter blod över sitt hår som jag klippt, som HON själv instruerat hur det skulle klippas och allt gjort efter beskrivningen. Hur fan kan hon med? fattar hon inte själv att det är som att kasta skiten rakt i ansiktet på mig gång på gång, det va inte ens mitt fel... Kärring jävel.
Dagens första kund är en gammal dam, en rapp sådan, antagligen alkholiserad. Och hon envisas med att kalla mig rödtott, vilket jag inte alls uppskattar då jag dagen till ära är på riktigt uselt humör för jag inte fått i mig nån frukost. Sen ska kärringa aset ha håret tvättat och frågar nu spydigt om jag lärt mig tvätta hår ännu,Jag borde spolat strålen med full kraft i ögat på henne, maken till ofärskämd.
:
Sen Strular det med bokningarna, och givetvis får jag slava arslet av mig för att Anita ska hinna springa på toa och sminka sig och hålla på... att hon inte löser sin jävla oreda själv?! man blir förbannad för mindre!:
Sen till råga på allt regnar det, och jag har återigen tappat killen på gymmets nr som jag fick av honom igår, så nu kan jag inte träna idag. Kotletterna som jag trodde jag hade i kylen och tänkte äta idag och va hyfsat nyttig iallfall visade sig va gammla nog att gå ur kylen själva![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |