Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.
gött väder det e ute :yoparty

hoppas ni har det kul inomhus på era jobb!

Lika bra att du passar på att byta den andra med när du ändå byter, så varför inte köra slut på den med ;)

Jag kör ju som en mes, det säger ni ju jämt... du behöver nog inte oroa dig :krama:

Med denna maskin kommer du wheela :yoparty
Han hade inte inne grejerna idag, men han får imorgon.. Så om du kan imorgon så är du välkommen o köra hojen till borås :)

Edit, jag har fixat med jobbet så ja kan köra själv. Sorry blomman :)

Last edited:
Äh, du kan ha det som komplement/back up eller om det fungerar som det ska kan du ju till o med ge dig ut på internätet!

:hihi har faktiskt bara krånglat för mig 2 ggr på nåt år. Då var det nån dag bara.

Har fått tid hos bike 9/10 Tisdag. :yoparty

Kom ihåg när jag hade köpt min sprillans R1:a där och skulle göra 100-mila service och fick tid typ 2 månader senare...var iofs under högsäsong. Fick snällt åka till Lugnets i Borås istället :)

Nä, nu blir det Hoj-video-frossa...
Börjar med Season Review 1984 följt av Fast Freddie Spencer och avslutas med Goodwood 2007 :):corn

om det vore så väl, jag har kört mest 45:an med bil dessutom :mad:

Det är sällan roligt. 45'an suger stort, ett under att dom inte har satt ner hastigheten till 30 på något ställe... mycket till Europaväg är det ju inte iaf. Kejsarens nya kläder i vägformat skulle jag vilja påstå... :)

Last edited:

Det är sällan roligt. 45'an suger stort, ett under att dom inte har satt ner hastigheten till 30 på något ställe... mycket till Europaväg är det ju inte iaf. Kejsarens nya kläder i vägformat skulle jag vilja påstå... :)

Skulle påstå att 45'an är på dom flesta ställen hundra gånger bättre än Europaväg 20...åkte från borås mot karlstad och hamnade på E20 vägen upp till mariestad, trodde helt klart att jag skulle avlida. Att kalla den Europaväg e ett skämt. Fanns dessutom fartkameror där också :mad:

Dessutom e inte 45'an nån Europaväg....eller :va

Last edited:
Skulle påstå att 45'an är på dom flesta ställen hundra gånger bättre än Europaväg 20...åkte från borås och hamnade på E20 vägen upp till mariestad, trodde helt klart att jag skulle avlida. Att kalla den Europaväg e ett skämt. Fanns dessutom fartkameror där också :mad:

Ja det är en smula fschinerande att det inte finns motorväg mellan dom större städerna i landet. 45'an mellan GBG o Trollhättan är ingen höjdare, men sen finns det ju ett par hundra mil E45 norrut som är helt ok.

E20 är som sagt oxå eländig emellanåt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup