Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Last edited:
Idag KÖRDE jag till jobbet :banana :hoppa :banana :hoppa :banana :hoppa :banana :hoppa :banana
Jag ville inte stanna, bara köra köra köra :)

Välkommen tillbaka in i gänget :D

Idag är det en bra dag!
En tidig morgon men helt underbar ända sen jag vaknade... lugnt på jobbet, vart ut och kört Y413 och klockan är bara 8,22 :) just det, det är FREDAG oxå!

Gratulerar :)

Håll dig nu inom fartgränserna :rolleyes:

Jadå, mina fartgränser :tummenupp

Hade faktiskt tänkt att jag skulle vara försiktig o laglig, och det var jag, i ca 50m…

Välkommen tillbaka in i gänget :D

Idag är det en bra dag!
En tidig morgon men helt underbar ända sen jag vaknade... lugnt på jobbet, vart ut och kört Y413 och klockan är bara 8,22 :) just det, det är FREDAG oxå!

Oj, det är inte ofta man har underbara morgonar!
Det har iof jag också haft :)

Nu ska jag in på ett skittråkigt möte o sedan är det rotfyllning som gäller :yoparty

Last edited:
Jadå, mina fartgränser :tummenupp

Hade faktiskt tänkt att jag skulle vara försiktig o laglig, och det var jag, i ca 50m…

Oj, det är inte ofta man har underbara morgonar!
Det har iof jag också haft :)

Nu ska jag in på ett skittråkigt möte o sedan är det rotfyllning som gäller :yoparty

Det går inte att köra en sporthoj lagligt, hur mkt man än försöker. Kör försiktigt! :pannkyss

lugnt på jobbet, vart ut och kört Y413 och klockan är bara 8,22 :) just det, det är FREDAG oxå!

Vad är Y513? :)

Last edited:
Är trött som skäggstubb och blir inte piggare av att veta att nu ska jag ha D-FMEA fram till lunch.

Är trött som skäggstubb och blir inte piggare av att veta att nu ska jag ha D-FMEA fram till lunch.

Fy fan :(

Jag var på ett görtråkigt möte men eftersom jag har så mycket att göra fick jag smita iväg när mina pkter var färdiga och fortsätta spamma SH :)

Kom på att jag faktiskt har endel som måste göras innan jag slutar så jag måste nog sätta fart nu :gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back