Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Och tanten bodde på fel sida älven i en nedlagd mjölkbutik
Enlig Wikipedia är fel sida älven stadsdelen Strömslund. Den där mjölkbutiken brann väl ner?

Ifall Peter är född 1958 och vi utgår ifrån att han varken var barnarbetare eller utsatt för barnarov av tanten så borde det ha varit mellan 1973 & 1979. Ngn som känner till en nerbrunnen nerlagd mjölkbutik i Strömslund eller vet vem tanten var?

Du borde inte ta pasta när de har pannkakor o såndär go bärblandning :7peta
Pannkakor äter man till frukost när det helg, och till detta ett par muggar svart.

Inte en aning. Jag lyssnar inte på smörja som Lemarc :tungan
Det är helt OK om du inte lyssnar på din egen musik. Det var inte det jag frågade om :tungan

Last edited:
Enlig Wikipedia är fel sida älven stadsdelen Strömslund. Den där mjölkbutiken brann väl ner?

Ifall Peter är född 1958 och vi utgår ifrån att han varken var barnarbetare eller utsatt för barnarov av tanten så borde det ha varit mellan 1973 & 1979. Ngn som känner till en nerbrunnen nerlagd mjölkbutik i Strömslund eller vet vem tanten var?

Pannkakor äter man till frukost när det helg, och till detta ett par muggar svart.

Det är helt OK om du inte lyssnar på din egen musik. Det var inte det jag frågade om :tungan

Inte visste jag att ´styret kunde sjunga :va

Bara så ni vet så är posten värdelöst också :tummenupp

Jag har en liten teori...

...dom flesta som skriver här är singlar va? :va

Det kanske är mest singlar på hela sh iofs... hmm

Din teori stämmer nog rätt bra, med undantag för ett fåtal...

Men jag känner att singellivet suger just nu, kanske fel forum att hänga på då :va

Ligga?

Varför skulle man hellre sitta och mysa i soffan med en tjej lixom när man kan hänga på SH? :rolleyes:

Mmm... vem skulle vilja hålla om en go tjej, kramas och mysa, hålla handen och allt sånt där som vi machokillar gör när man istället kan sitta framför datorn i sin ensamhet och spamma på SH :va

Mmm... vem skulle vilja hålla om en go tjej, kramas och mysa, hålla handen och allt sånt där som vi machokillar gör när man istället kan sitta framför datorn i sin ensamhet och spamma på SH :va

Ja, det kan man fraga sej... Vilken tjej skulle stalla upp pa nat sant, liksom? :confused:

Trode att du gillade killar :va

*Ironi pa* Vem skulle vilja det? *Ironi av*
Ar val klart jag gillar killar...! Ar sjukt trott pa singellivet, men pallar a andra sidan inte med nagot forhallande.. Men mysa kan man anda :)

Kan väl erkänna att jag var ganska nybliven singel den dag jag registrerade mig här.

Idag är det ändrade förutsättningar :yoparty

Sen kör jag väl iof inte lika mycket hoj längre heller... ja just d ja, jag har ju ingen bra gathoj!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...