Nya Spamtråden 3

Status
Ej öppen för fler svar.
Hemma? Jag hade lektion när jag skrev det...:)

I fredags var jag hemma däremot. Låg och slumra sovmorgon när jag plötsligt hör att någon kliver in i lägenheten. Kan det vara kära mor som skiter i att knacka? Ropar lite lätt.. Inget svar. Ropar en gång till.. Inget svar. En tredje gång och ändå inget svar!
Kan det vara en inbrottstjuv, eller nån som rymt från dårhus?? (hade varit typiskt om de hitta just till mig.)
I mitt icke-så-påklädda tillstånd kan jag ju inte bara kliva ut i hallen och kolla vad som pågår, så jag stänger dörren till sovrummet å irrar febrilt runt efter lite kläder. Vill ju inte bli rånad i bara mässingen!
Hör att någon fortfarande står där ute.
Öppnar sedan dörren för att gå ut och kolla samtidigt som jag hör en gammal knarrig gubbröst:
"Jag skulle till tandläkarn jag, men jag gick fel."

Hur lång tid tar det egentligen att inse att min stökiga hall inte tillhör en tandläkarmottagning???:gnissla

:D :D

Ville inte du ha lite extra stålar???
Du skulle satt gubben i stolen i köket och gjort något kreativt med hans tänder för att sedan ta ca 800kr betalt och säga till honom att han behöver komma minst en gång i veckan...
Se.... då behöver du inte leva på bara studiemedel :tummenupp :tummenupp :D :D

Kan någon äldre individ försöka förklara för mig varför vissa 30+ taggare fortfarande envisas med att skriva *skratt*, *ler* osv istället för *haha* och *fniss*. Eller kanske rent utav använda sig av dom smileys som finns?!

För fan, wäjk app!! Stenåldern är passé :mad: (läs: *arg*).

:D :D

Ville inte du ha lite extra stålar???
Du skulle satt gubben i stolen i köket och gjort något kreativt med hans tänder för att sedan ta ca 800kr betalt och säga till honom att han behöver komma minst en gång i veckan...
Se.... då behöver du inte leva på bara studiemedel :tummenupp :tummenupp :D :D

Fan också! Jag var ju inte så snabbtänkt där på morgonkvisten... Dessutom tog ju överlevnadsinstinkten över. :D

Får hoppas på fler affärsidéer!

rätt så konstigt hur förstörd man är egentligen.
Iaf jag.

Om jag pratar med någon, inte fan säger jag *haha*, *rofl* *ler* osv.
Om jag skrattar, så skrattar jag ju självklart.

Men om jag sitter och chattar eller något, och börjar skratta, så sitter det automatiskt i fingrarna att skriva HAHA i takt med skrattanfallet...

Barn av vår tid...

*grinar*
Hård dag i butiken kinky?

Nu är det snart hemgång!
:yay
*asg*

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026