(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag har lyckats med bedriften att nästan bli av med körkortet efter att ha kört på tok för fort på en 50-väg mitt i natten när polisen lurade runt hörnet, fått tinitus i högerörat efter att ha blåst upp en ballong som smällde precis intill så nu tjuter det konstant och igår lyckades jag även krocka bilskrället (fast båda bilarna klarade sig utan några som helst skador)...:rolleyes:
Min kropp är sliten och trött, idag har jag jobbat till 22 och imorrn ska jag vara på jobbet innan 7...:3freak

Jag kanske skulle satsa på att sova lite mer och jobba mindre...:gnissla

Så... God natt! :)
 
3158651 Jag har lyckats med bedriften att nästan bli av med körkortet efter att ha kört på tok för fort på en 50-väg mitt i natten när polisen lurade runt hörnet, fått tinitus i högerörat efter att ha blåst upp en ballong som smällde precis intill så nu tjuter det konstant och igår lyckades jag även krocka bilskrället (fast båda bilarna klarade sig utan några som helst skador)...:rolleyes:
Min kropp är sliten och trött, idag har jag jobbat till 22 och imorrn ska jag vara på jobbet innan 7...:3freak

Jag kanske skulle satsa på att sova lite mer och jobba mindre...:gnissla

Så... God natt! :)
:jisses: Sov kvinna :fatta!

men du fick behålla körkortet iallafall :banana
 
Vad är bästa receptet för att trolla bort en förkylning?? Jag ska ju rejsa imorrn, just nu kippar jag efter andan och har ont i hela kroppen.

Ingen bra timing :huvet
 
Vad är bästa receptet för att trolla bort en förkylning?? Jag ska ju rejsa imorrn, just nu kippar jag efter andan och har ont i hela kroppen.

Ingen bra timing :huvet

Typiskt killar, tycka jattesynd om sig sjalv!
Jag ar nere i syney, mar som en javla kratta egentligen, men det ar bara att bita ihop och latsas som ingenting, trots att nasan ar obrukbar och halsen gor jatteont! :tummenupp
 
Typiskt killar, tycka jattesynd om sig sjalv!
Jag ar nere i syney, mar som en javla kratta egentligen, men det ar bara att bita ihop och latsas som ingenting, trots att nasan ar obrukbar och halsen gor jatteont! :tummenupp

Själv mår jag som en klocka :hihi.
 
Men va' faaaaaaaan?!

Trodde aldrig att jag skulle skriva dom här orden:

Djävla motorcyklar!

I en timmas tid har vi lyssnat på hur grupper om 3-5 livstilsmotorcyklar/krompråmar/blyslädar har varvat igång och åkt ifrån Bräcke Östergård. Vetifan varför så många har varit på samma ställe idag men nån samling har det tydligen varit.

Ett sånt djävla bröt bara...

Ge mig en ylande radfyra eller en gott mullrande Ducce så blir jag glad igen!
 
Vi måste döda dom!!

Ok att dom har något event,men vägen utanför är fan ingen dragracingstripp.


Snart vaknar Sheriffen igen :mad:
 
Fick just svaret till varför det varit sån cirkus här under eftermiddagen.

Tydligen har närmare 200 hojåkare varit på Bräcke Diakoni idag för att
överlämna 50 000 kr till verksamheten för funktionshindrade barn.

Hatten av för en god insats!



Kom lite skönsång senare också, ett gäng sporthojar som drog förbi :)
 
bra, då är inte skrutten en surtant nu då.
GOTT!
 
Blir en tripp till Sthlm imån morgon för att hämta hem en gixxer åt en vän som ska in i SH träsket! =)

/Martin
 
Ssssshhhhh... bäst jag skriver tyst, så jag inte väcker någon annan som vill skriva i den här tråden... :va
 
I mitt huvud har 'Om du lämnade mig nu' med Lars Winnerbäck och Miss Li fastnat :gnissla
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top