(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
I morse så pratade vi om den där sidan där man fick reda på vilken kändis som man skulle dejta. Jag satt och skrev PCRer men skickade länken till de som satt bredvid för att de skulle kunna kolla.

Nu fick jag ett mail av min förra gruppchef där han undrade varför jag hade lagt in en internetadress till en dating-hemsida på PCRen som jag skickat ut till hela företaget… :rodnar :rodnar

Det var någon annan som hade kommit och informerat honom om det... Jag vill gå hem :gråta
 
gött väder och man mår skit. kommer åka på en riktigt gosig förkylning känner jag...
 
I morse så pratade vi om den där sidan där man fick reda på vilken kändis som man skulle dejta. Jag satt och skrev PCRer men skickade länken till de som satt bredvid för att de skulle kunna kolla.

Nu fick jag ett mail av min förra gruppchef där han undrade varför jag hade lagt in en internetadress till en dating-hemsida på PCRen som jag skickat ut till hela företaget… :rodnar :rodnar

Det var någon annan som hade kommit och informerat honom om det... Jag vill gå hem :gråta

Förlåt mig nu men... :rofl :rofl :rofl

Hur många mottog det? Och tror alla att du nu desperat vill ha en kändis? :pannkyss
 
I morse så pratade vi om den där sidan där man fick reda på vilken kändis som man skulle dejta. Jag satt och skrev PCRer men skickade länken till de som satt bredvid för att de skulle kunna kolla.

Nu fick jag ett mail av min förra gruppchef där han undrade varför jag hade lagt in en internetadress till en dating-hemsida på PCRen som jag skickat ut till hela företaget… :rodnar :rodnar

Det var någon annan som hade kommit och informerat honom om det... Jag vill gå hem :gråta

:fniss

:dubbelfniss

EDIT: Nu ska jag sticka från jobbet. äntligen i lite god tid =)
skall åka och fixa styrlager mm på den gröna qvarnan innan fikan.
 
I morse så pratade vi om den där sidan där man fick reda på vilken kändis som man skulle dejta. Jag satt och skrev PCRer men skickade länken till de som satt bredvid för att de skulle kunna kolla.

Nu fick jag ett mail av min förra gruppchef där han undrade varför jag hade lagt in en internetadress till en dating-hemsida på PCRen som jag skickat ut till hela företaget… :rodnar :rodnar

Det var någon annan som hade kommit och informerat honom om det... Jag vill gå hem :gråta

:såjaponken
 
Förlåt mig nu men... :rofl :rofl :rofl

Hur många mottog det? Och tror alla att du nu desperat vill ha en kändis? :pannkyss

Han jag fick mailet av hade inte fattat att det hade med kändisar att göra utan trodde att det var en riktig sida.
25-30st kanske, vet inte riktigt.
 
I morse så pratade vi om den där sidan där man fick reda på vilken kändis som man skulle dejta. Jag satt och skrev PCRer men skickade länken till de som satt bredvid för att de skulle kunna kolla.

Nu fick jag ett mail av min förra gruppchef där han undrade varför jag hade lagt in en internetadress till en dating-hemsida på PCRen som jag skickat ut till hela företaget… :rodnar :rodnar

Det var någon annan som hade kommit och informerat honom om det... Jag vill gå hem :gråta

:rofl

:pannkyss
 
Han jag fick mailet av hade inte fattat att det hade med kändisar att göra utan trodde att det var en riktig sida.
25-30st kanske, vet inte riktigt.

Ouch.. Du får visa han sidan så han får se vem han passar med :)
Trodde hela Volvo hade fått det först ;)
 
Gaaahhh!!! :huvet

---

Gött att lira innebandü mot Pexksbou idag med två stabila träningar i ryggen. Kommer nog gå bra. :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top