(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
Ähh, både killar och tjejer är olika. Tjejer säger sällan sånt dom inte menar, visar hon för dåligt intresse så var hon bara inte intresserad, leta upp nåt annat.

Jag personligen skulle aldrig säga något till en tjej som jag inte menar (antar att det är dessa problem många tjejer stöter på?). Dom killar som säger saker dom inte menar vill antingen bara ligga eller så vågar han inte vara ärlig och säga rakt ut att han inte känner tillräckligt starkt för henne.

Är båda parter tillräckligt intresserade så blir det kärlek.
Stöter man på problem och tveksamhet så är någon av parterna inte tillräckligt intresserad, face it och leta upp nåt annat. Kärleken kommer av sig självt om allting stämmer mellan parterna.

Svårare än så behöver det inte vara, och dom orden kommer ändå från mig som grubblar, analyserar och djupgräver mer än vad alla tjejer på SH gör tillsammans :).

Finns det verkligen goda morgonar? Möjligtvis de dagarna då man e ledig :trött

Nä fyfan, veta att man börjar jobba 13.30 och strax därpå slutar folk och tar en sväng när jag vill vara med :huvet

Jobba 10-22 känns mycket bättre :mad:.

Gå och lägg dig igen och njut av din sovmorgon istället.

God morgon

Min morgon började lite lätt med att när jag kom till jobbet tappade jag en linsen. Skit med tänke jag och hoppade in i bilen för att köra hem och skaffa ny lins.
När jag kör på högsboleden så smäller till i min vindruta. Stenskott!!:mad: Krater stor som Grand Canyon, mitt i rutan. Jag höll ganska bra avstånd till bilen framför för att slippa sånt. Vindrutan bytte jag i höstas.:huvet

Ja ja det är måndagmorgon, det är nått visst med dom.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup