(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
Jahopp, då har man kopplat kablar i Jojomans fård!

neeeej...jag har feber å känner mig riktigt sjuk :näsblod

Tänker skylla på pysch & pinky om jag blir sjuk nu:(

Har tillbringat större delen av dagen i soffan och en halv pizza har slunkit ner :trött

Fy faaaaaaaaaaaan va jag är trött...!
Nästa gång jag får för mig att supa till innan jag ska upp tidigt för att jobba ett helveteslångt pass, så snälla, påminn mig om hur jag mår nu! :huvet

Last edited:
Då var man fadder till en liten pojk vid namn Henrik :)

/Martin

Vilken är fadderns uppgift?
En fadders uppgift är att be för sitt fadderbarn och hjälpa det att lära känna Jesus och tro på honom. Det innebär att faddrarna ska hålla kontakt med sitt gudbarn hela livet, komma ihåg viktiga dagar som dopdag, julafton och födelsedag, engagera sig i barnet och stötta föräldrarna i att till exempel be aftonbön med barnet.
:fakta

Edit: Och så grattis då så klart!

ja, det blev väll inget sova inatt!? :tuttar :tummenupp

Mjodå. tre timmar ungefär. Fast jag sov förbaskat dåligt de första två, sen ringde Mark och tjötade med mig vid sju-tiden och när jag slockande till efter det sov jag så jävla gott, men då skulle jag gå upp igen ju... fan va surt sånt är. :(

En fadders uppgift är att be för sitt fadderbarn och hjälpa det att lära känna Jesus och tro på honom. Det innebär att faddrarna ska hålla kontakt med sitt gudbarn hela livet, komma ihåg viktiga dagar som dopdag, julafton och födelsedag, engagera sig i barnet och stötta föräldrarna i att till exempel be aftonbön med barnet.

Oj, väldigt vad du var religös av dig.. :pannkyss
Det kan man inte tro när jag kolla på fotona i min mobilkamera från i torsdags

;)

Mjodå. tre timmar ungefär. Fast jag sov förbaskat dåligt de första två, sen ringde Mark och tjötade med mig vid sju-tiden och när jag slockande till efter det sov jag så jävla gott, men då skulle jag gå upp igen ju... fan va surt sånt är. :(

Men det känner du inte av imorron :D

Fadder är seriös business :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...