(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
3144951 Jag borde laga min hoj men jag får kräkkänslor så fort jag kommer ner i garaget :huvet

Vart tog all motivation vägen, jag har fan ingen lust att meka längre. Jag tror lösningen är att köpa en 07:a :rolleyes:
vi kan byta så du får min ;) den är nästan ny :rolleyes: går som en klocka......

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..... :(

Last edited:
vi kan byta så du får min ;) den är nästan ny :rolleyes: går som en klocka......

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..... :(

jag tror dig inte :tungan

Nu har jag vart duktig iallafall, lagat kåpor, bonnlackat och bytt olja och filter, satt på nya handtag, och motorkåpsskydd. Bara det roligaste kvar :krängadäck :)

Min Lillebrors fårrdkombi är inte inte snorgrön, men välpimpad...

Mycket roligt man kan ha med lite färg, maskering och sju timmar fritid...:tummenupp

Bifogat

• lab_001.jpg
    lab_001.jpg
    101.8 KB · Visningar: 49
3146616 kukcomhem!
Skall straffskaffa boxer, trots att det e dyrare och jag bor i comhemhus, bara som hämd!:mad:
Har du också tappat bort Eurosport?

Vaknade idag och fick en liten chock när det istället för min favoritsportkanal uppenbarade sig någon mindre önskad tv4sport... Hur gick detta till?

Även den väldigt allmänbildande Discovery Mix är utbytt mot nåe anal 8?!

kukcomhem!
Skall straffskaffa boxer, trots att det e dyrare och jag bor i comhemhus, bara som hämd!:mad:

aa, de suger fett :(
Sitter och kikar på en kass sändning på nätet nu. Bättre än inget

Vaknade idag och fick en liten chock när det istället för min favoritsportkanal uppenbarade sig någon mindre önskad tv4sport... Hur gick detta till?

http://www.comhem.se/portal/comhem/tv_forandringar_grundutbud

Last edited:
Intressant vad dom skriver på hemsidan..

"De nya kanaler som tillkommit har snabbt väckt tittarnas intresse.

För att tillmötesgå den ökade efterfrågan kommer vi från och med den 1 september erbjuda flera av de nya, populära kanalerna i vårt analoga grundutbud."

Undra vilka dom gjort den undersökningen på..

Jupp! Har rotat i digitaltvdjungeln länge och väl, både efter leverantörer och ny fin tv. (gamla död. Den lånade e liten å skruttig, bilden fuckar och fjärrisen e kaputt.)

Såg ut ett tag som det skulle bli com hem som leverantör då det e ett sådant hus och de kammade te sig och släppte in både 5an, 3an och 6an i sortimentet.
Boxer e lite dyrare med kortavgifter å sån skit, men som comhem håller på å strula och tramsa mest hela tiden tycker jag, kommer det nog bli boxer.

Att titta på comhems analoga eftersändningar känns uteslutet efter detta bösbyte av kanaler!:mad: De två bästa kanalerna är helt enkelt borta...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup