(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
Nästa helg låter prima :tummenupp

Gör en tråd du!

De kan jag väl göra. Nu vet ja inte om de krockar med den där sporthojsfesten, vilket datum skulle den va?
Och vad för ställe skall man ta på isf? (Jag e ju gärna på ett ställe med lite bättre musik än greenwich har;)) Lite hårdrock hade inte suttit fel.. :D

De kan jag väl göra. Nu vet ja inte om de krockar med den där sporthojsfesten, vilket datum skulle den va?
Och vad för ställe skall man ta på isf? (Jag e ju gärna på ett ställe med lite bättre musik än greenwich har;)) Lite hårdrock hade inte suttit fel.. :D

klaga inte på den fiiina musiken ;)

Nä bra musik ock mycket dricka är ett krav!

klaga inte på den fiiina musiken ;)

Nä bra musik ock mycket dricka är ett krav!

Har du något förslag på ställe då? :)
Och hur va de me dne där sporthojsfesten de va tal om? Kan ju lägga en tråd sen kankse å se lite hur intresset är.

jo jag läste det, ja bara djävlas lite. Den bilden du la up blir väl bra, jag ska nog ta en med knäskrap :)

det hade ju varit ngt, men då måste jag få ngn till att ta en bild på mig när jag skrapar.. blir lite svårt annars :)

Har du något förslag på ställe då? :)
Och hur va de me dne där sporthojsfesten de va tal om? Kan ju lägga en tråd sen kankse å se lite hur intresset är.

jag vette tusan... kommer inte när sh festen var... :va

Last edited:
Har fått hur mycket som helst gjort idag :fakta

Nu kan man faktiskt se att jag sitter vid ett skrivbord och inte en oändlig hög av papper :)

Min nästa musmatta?

för mörk.
och när du svettat in den kommer du nog se ÄNNU mindre.

Idag har jag shoppat kläder för den som är nyfiken, skjorta + jeans.

I morrn kommer jag vara snygg som få :näsblod.

då va man hemma från sista arbetsdagen :yoparty

dom hade bjöd på lite extra fika å glass å så fick man den största blombuketten man nånsin sett å så säger chefen samtidigt som jag får den "kör försiktigt nu i fortsättningen" :va :va

Fiffan killar, ni kan ju inte få gjort speciellt mycket på en hel dags arbetande, såsom ni skriver och förmedlar er i denna fina tråd. Råkar man som av en händelse vara borta del av dag för att ge lite tid åt livet utanför den datoriserade världen så har ni lyckats fylla flera sidor med allmänbildande material.

Frågan är vad tråden skulle vara utan Ålmeng, Päjjsör och herr Sewkelsthüre? En aning tråkig och händelselös tror jag ;)

Länge leve spammet :)

En snubbe ställer sin gamla fula skitbil på min gata fast han inte bor här. Det skulle vara kul att lägga en spikmatta eller fotanglar bakom hans däck.

Man kan ju också säga till honom men det är inte lika kul.

En snubbe ställer sin gamla fula skitbil på min gata fast han inte bor här. Det skulle vara kul att lägga en spikmatta eller fotanglar bakom hans däck.

Man kan ju också säga till honom men det är inte lika kul.

gör en "Hållundan" och knuffa bort åbäket.
Riktiga kräk brukar ju som sagt inte ha handbromsen dragen!

Golonka är äckligt

Du har ju inte prööövat!
Och dessutom kom vi väl fram till att det var Flaki som var de vidriga av dem två?

Last edited:
gör en "Hållundan" och knuffa bort åbäket.
Riktiga kräk brukar ju som sagt inte ha handbromsen dragen!
Det är ju en potentiell fucktruck så den kanske inte har handbroms

Du har ju inte prööövat!
Och dessutom kom vi väl fram till att det var Flaki som var de vidriga av dem två?
Jag käkar bara frytki (stavning?) i Polen. Vågar inte prova nått annat.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup