(nya) spamtråden 2

Status
Ej öppen för fler svar.
jag trodde helgen började på lördagen.

Fredag betyder besiktiga skogsvidundret, för att sedan kränga på crossdäcken.
Lördag betyder enduroträning
Söndag betyder sova och längta efter mångdag...

Du ska äta sushi idag!

Sanningen är att det bara är måndagen som man inte kan räkna till helgen då onsdag är tillika lill-lördag, vilket i sin tur gör tisdag till lill-fredag och torsdag till lill-söndag, och efter torsdagen kommer som kännt fredag->lördag->söndag... Så för att korrigera ditt fel så börjar helgen alltså på tisdag morgon och upphör på söndag natt.

Sanningen är att det bara är måndagen som man inte kan räkna till helgen då onsdag är tillika lill-lördag, vilket i sin tur gör tisdag till lill-fredag och torsdag till lill-söndag, och efter torsdagen kommer som kännt fredag->lördag->söndag... Så för att korrigera ditt fel så börjar helgen alltså på tisdag morgon och upphör på söndag natt.

Och nu har du kommit till sverige ja! :hej

:rolleyes:

Har de stoppat dig också?

en gång i fredags i en trafikkontroll där andra även åkte fast å en gång idag påväg till skolan då man var försenad till första kursen för terminen så man hade liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite bråttom !

dom körde efter mej flera hundra meter å jag märkte inget å sennärjag stanna på parkeringen å vände om hojen så stod dom 3 mm bakom mej. å även denna gång så e det en sexig (kvinnlig) polis som frågar mej lite irriterad om jag gillar å köra snabbt!

Det finns inget ont som inte för något gott med sig...
Tyvärr så tror jag det är tvärt om också så det blir som en liten berg-o-dalbana där :va

Det där var en annorlunda filosofi !

Först går det utför, sen blir det ännu brantare, sen kommer stupet!
Jag väntar på dig där nere......

dom körde efter mej flera hundra meter å jag märkte inget å sennärjag stanna på parkeringen å vände om hojen så stod dom 3 mm bakom mej. å även denna gång så e det en sexig (kvinnlig) polis som frågar mej lite irriterad om jag gillar å köra snabbt!

Lär dig att titta vad som händer bakom dig också!!! :tummenupp

Frågade du on hon vill åka med en sväng? :D

Last edited:
Alltså, jag hänger verkligen inte med i den här tråden längre. Man åker bort ett par dagar och kommer hem igen o helt plötsligt har det skrivits milslånga sidor...

har jag missat något speciellt? :rolleyes:

Det där var en annorlunda filosofi !

Först går det utför, sen blir det ännu brantare, sen kommer stupet!
Jag väntar på dig där nere......

Lär dig att titta vad som händer bakom dig också!!! :tummenupp

Frågade du on hon vill åka med en sväng? :D

finns ett ett gymnasium oxå brevid universitetet och massa ungar samlades omkring oss så ropar en invandrarkille högt " shiiiiiit brorsan det var den sexigaste polis jag nånsin sett"

kunde inte hålla mej från garv å det kunde inte polisen heller !

Alltså, jag hänger verkligen inte med i den här tråden längre. Man åker bort ett par dagar och kommer hem igen o helt plötsligt har det skrivits milslånga sidor...

har jag missat något speciellt? :rolleyes:

Viktigaste händelsen hitills är väl att jag är tillbaka från semester och min hoj fungerar :D

Viktigaste händelsen hitills är väl att jag är tillbaka från semester och min hoj fungerar :D

*mutter*
Ja, skitkul att jag har hjullagerpaj på CB'n så den vobblar när jag svänger.
Får se om jag orkar/hinner/har lust att fixa det innan säsongen är slut, eller om jag ska satsa på skogsmaskinen istället resten av året...

finns ett ett gymnasium oxå brevid universitetet och massa ungar samlades omkring oss så ropar en invandrarkille högt " shiiiiiit brorsan det var den sexigaste polis jag nånsin sett"

kunde inte hålla mej från garv å det kunde inte polisen heller !

Ja, det är nått speciellt med tjejer i uniform som har handbojor :rolleyes:
(föredrar dom iofs utan uniform)

*mutter*
Ja, skitkul att jag har hjullagerpaj på CB'n så den vobblar när jag svänger.
Får se om jag orkar/hinner/har lust att fixa det innan säsongen är slut, eller om jag ska satsa på skogsmaskinen istället resten av året...

*bult*
fixa skogsbusarn så jag får prova :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026