nya skyltar på slingerbulten?

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
körde en sväng på slingerbulten i förmiddags och hittade lite skyltar i kalhygget. det var flera såna där små blågula vägen svänger-skyltar. är dom nya? eller har dom alltid varit där? och har dom kommit dit för att någon har klagat?

anja skrev:
körde en sväng på slingerbulten i förmiddags och hittade lite skyltar i kalhygget. det var flera såna där små blågula vägen svänger-skyltar. är dom nya? eller har dom alltid varit där? och har dom kommit dit för att någon har klagat?

Kolla in HÄR

Skulle kunna vara en effekt av att folk hört av sig och klagat på avsaknaden av skylt. :tummenupp

955i skrev:
Kolla in HÄR

Skulle kunna vara en effekt av att folk hört av sig och klagat på avsaknaden av skylt. :tummenupp

Jo... jag pratade (som skrivet i tråden du länkar till) med VV som i sin tur skulle prata med väghållaren. Och så sitter det helt plötsligt lite skyltar i kurvan. Sedan kan man ju fråga sig hur skönt det kan vara att i värsta fall åka in i en av skyltstolparna vid en avkörning... :rolleyes: Föreslog att dom skulle sätta någon varningsskylt innan, eller i början av kurvan, men nu är det en hel skoga av skyltar. Hursomhelst, hoppas att antalet avkörningar i den där kurvan kan minska nu!

/B

den där kurvan varnade mej benkar för när jag åkte där första gången... varför tittar på folk på kalhygget o inte vägen? själv har jag så dålig syn att jag bara kan se på vägen :kocko

håkan skrev:
den där kurvan varnade mej benkar för när jag åkte där första gången... varför tittar på folk på kalhygget o inte vägen? själv har jag så dålig syn att jag bara kan se på vägen :kocko

Varför titta på kalhygget? Enkelt, är ju en SÅ vacker vy! :D

/B

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul