Surfa in på www.highsider.se och kolla! Jävligt coola!
När ska Arai börja med vågad design? Jag tippar på till säsongen 2008

När ska Arai börja med vågad design? Jag tippar på till säsongen 2008

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Döskallar och tribes känns ju jävligt inne.... 2004.
Arais hjälmar går inte att jämföra med shoeis sunkburkar.
Håller med, de nya designerna till 2008-års Shoei är inget att hurra för, inte på bild iaf. Behöver ny hjälm jag också och helst vill jag ha en neutral "tråkig" mattsvart, men inte ens det går att få tag i om man vill ha en XR-1000 eller X-spirit. Bull. Inte vill man gå ner till en Raid II för att få en mattsvart när man väl haft en XR-1000 och kraschat den.
Aja, får känna och klämma på dom "live" innan jag uttalar mig egentligen, men jag som hade hoppats så mycket på att Duells skulle ta in ett antal snygga designer till -08, men tji fick jag verkar det som.![]()
Framförallt tycker jag att Duells kunde ha satsat lite mer på X-spiriten. Den erbjuds i väldigt få utföranden i Sve
XR-1000 Diabolic Revelation är faktiskt fränare i verkligheten! Romersk krans variant på huvudet och en frän djävul på bakskallen. Inte riktigt min typ av hjälm, men XR-1000 är ju en populär hjälm. Framförallt alla diabolic färgerna. Och den kundgruppen kommer säkerligen digga den.
Det finns några färger till faktikst. Den hetaste är ju dock XR-1000 KenanSom turk är det nästan ett måste att ha en på hyllan hemma
![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|