Nya RR-åkare

Don Quixote skrev:
Neeeh?? Nöp du det numret? Olyckligt! :( Får hitta nått annat...

Jäkligt skoj att ni börjar köra iaf. Ses i R600 nästa år!

Ooooops, jag önskade nummer 33 eftersom det blir mitt fasta i motocross nästa år.
Kommer dock inte åka nån cross alls men tyckte det kunde va kul med numret jag skulle haft!!
Men det va upptaget o Tony föreslog 36... Kunde tagit vilket som helst när jag inte fick 33.... :(

alakhai skrev:
Ooooops, jag önskade nummer 33 eftersom det blir mitt fasta i motocross nästa år.
Kommer dock inte åka nån cross alls men tyckte det kunde va kul med numret jag skulle haft!!
Men det va upptaget o Tony föreslog 36... Kunde tagit vilket som helst när jag inte fick 33.... :(
Du kan ju vara snäll o byta om du pallar det :tummenupp

Snabbe_jag skrev:
Björn redan nu är Robban snabbare än dig :D

Bådar verkligen inte gott det här. :3freak
Jag ska luska ut nått nytt nummer som känns rätt tills i morgon. 66, 21 eller 69 lutar det åt...

Då var startnumret spikat. Ser ni någon som i sandfållan står och hoppar på en R6:a med nummer 30 är det bara jag...... :hoppa

Nåja, hoppa lär du väl inte göra. Snarare huka, kravla, krypa, oja, aja eller kanske ligga. Passa dig för plajan utanför Ejes, den är en riktig ormgrop.

Teddy skrev:
Nåja, hoppa lär du väl inte göra. Snarare huka, kravla, krypa, oja, aja eller kanske ligga. Passa dig för plajan utanför Ejes, den är en riktig ormgrop.

Akta dig även för vallen på Sviestad. Du når den genom att köra rakt fram istället för höger efter rakan. Kan resultera i lång luftfärd.

Nyteknik skrev:
Akta dig även för vallen på Sviestad. Du når den genom att köra rakt fram istället för höger efter rakan. Kan resultera i lång luftfärd.

Till nästa säsong kommer det att gå att hålla betydligt högre fart ner i Lecakulrona eftersom de flyttar vallen, läs mer på LMS forum.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8