Nya Rettan med eftermarknadsblås

Jepp. Undantaget det faktum att den varvar ungefär det dubbla.
Skall bli intressant och höra hur den låter på 13000varv med öppet system i sommar. Någon lär ju ha en menar jag:tummenupp

inte jag iaf.

skulle inte ta en om dom så kastar den efter mig

häng:arsele
 
Last edited:
Jepp. Undantaget det faktum att den varvar ungefär det dubbla.
Skall bli intressant och höra hur den låter på 13000varv med öppet system i sommar. Någon lär ju ha en menar jag:tummenupp
Öhhhhhhhh... Viffern varvar till 11700 så hur du får 13000 till ungefär dubbelt fattar inte jag. Men det kan vara jag som är kass i matte.

R1:an lät dock riktigt, riktigt bra.
Förklaringen är visst en rak "V4:a" :va
http://www.motorrad.se/artiklar/filer/MRD2-09/R1-09.pdf
 

Bifogat

  • Vifferinstrument.jpg
    Vifferinstrument.jpg
    29.5 KB · Visningar: 81
  • Vifferinstrument2.jpg
    Vifferinstrument2.jpg
    43.9 KB · Visningar: 65
Last edited:
Fyfan, nu när de äntligen har lärt sig att bygga en hoj med riktigt ljud så gör de den så ful så att inte ens designern själv skulle kunna tänka sig att köra den.
Får se om de lyckas bättre någon gång, kanske får man äga en Yamma innan 2020 eller nåt *hemska tanke*
 
Nu ær det bara før er med kulor på kontot att shoppa så man får høra den på fullvarv på våra banor till sommaren...:tummenupp
 
Låter som sagt precis som en viffer, min lät exakt sådär, med kamdrevsvin och hela kittet. :D Asfränt ljud.

Den där ger habegär...

/J
 
Låter som sagt precis som en viffer, min lät exakt sådär, med kamdrevsvin och hela kittet. :D Asfränt ljud.

Den där ger habegär...

/J
Men den är ju så jävla ful live.
Var tvungen att åka in o klämma på en efter att ha hört klippet men fifan...
 
Men den är ju så jävla ful live.
Var tvungen att åka in o klämma på en efter att ha hört klippet men fifan...

Måste hålla med, den är ju fulare än en nyare zx10 och då är det illa :( Synd, de tidigare rettorna har ju varit fina att titta på men jobbiga att lyssna på. Märkligt att de då ska göra det i omvänd ordning helt plötsligt, de får anlita en designer som inte är blind nästa gång...
 
tycker själv gixxern e oslagbart ful å r1án snyggast därefter zx10

smaken e som baken :arsele
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top