Wassvik
Nyfiken i en strut =)
Hej hej
Suget på en sporthoj blev för stort så direkt efter jag fick sålt min motard fick det bli en ZX6R 2008
Detta är min första sporthoj och det kommer ta lite tid innan man känner sig lika hemma på den som man gjorde på motarden.
Har klämt 150mil nu på 3v o det känns riktigt gutt.
Får tacka Gustaf från www.gjfoto.se för dom fina bilderna
Mvh Philip
Suget på en sporthoj blev för stort så direkt efter jag fick sålt min motard fick det bli en ZX6R 2008
Detta är min första sporthoj och det kommer ta lite tid innan man känner sig lika hemma på den som man gjorde på motarden.
Har klämt 150mil nu på 3v o det känns riktigt gutt.
Får tacka Gustaf från www.gjfoto.se för dom fina bilderna
Mvh Philip
