Nya numret är här

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
För er som inte har något att göra under helgen är räddningen här
Nya numret av Mad Moose Racing Bladet är klart.
Gå till http://www.madmooseracing.com ladda ner och läs.

Anledningen till att jag gör en liten tidning är i första hand för att mina sponsorer ska få läsa om årets säsong och att försöka få fler.

Om ni tycker något, bra som dåligt, får ni gärna dela med er. :)

Kanonsnyggt Mats! Det var tappert kämpat i år trots några motgångar. Nästa år kommer genombrottet!

Mycket kul läsning !!
Lycka till nu nästa år! Kör HÅRT !!!

Edit: Hittade två bilder ifrån missödet på Sviestad...kanske du vill ha?

Bifogat

• 04-05-30 RR SM Linköping 025.jpg
    04-05-30 RR SM Linköping 025.jpg
    139.2 KB · Visningar: 318
  • 04-05-30 RR SM Linköping 019.jpg
    04-05-30 RR SM Linköping 019.jpg
    139.7 KB · Visningar: 319
Last edited:
Berra skrev:
Mycket kul läsning !!

Grymt sköna bilder.. vicket underbart place att köra på ärligt talat. :tummenupp

Berra skrev:
Mycket kul läsning !!

Intressanta bilder. Så brant utför känns det verkligen inte när man kör ut på rakan. Optisk synvilla?

philsson skrev:
Grymt sköna bilder.. vicket underbart place att köra på ärligt talat. :tummenupp

Har du kört där själv eller?
Det måste vara Sveriges tristaste bana. Fast lustigt nog är LMS omtalad som Sveriges bästa klubb.

Det var föresten ett sjukt bra upplägg. Det måste vara bättre sponsormatrial än många A-förare presterar.
Jäkligt imponerande och proffsigt gjort.

Mycket snygg och proffsig säsongssammanfattning må jag säga! :tummenupp

Här kommer två bilder till från sista SO:t på Gelleråsen,som du kan arkivera.

Bifogat

• Gelleråsen 1.jpg
    Gelleråsen 1.jpg
    126.8 KB · Visningar: 143
  • Gelleråsen 2.jpg
    Gelleråsen 2.jpg
    136.8 KB · Visningar: 141
Härlig presentation av säsongen och dina sponsorer! Riktigt professionellt, Matte! Välskrivet är det också. Undvik att bryta några nyckelben till nästa säsong nu bara så kommer det säkert att gå bra 2005. :)

Oj!

Jag läste inte bara madmoosebladet från 2004 utan också det du skrivit om din första säsong som rr-förare. Oj så välskrivet! Så spännande! Det var så att jag satt och höll tummarna när jag läste. (Och vilka bilder!)

(Det du skrivit, borde det inte vara en fin introduktion för alla dem som funderar på att börja köra rr?)

Under 2005 kommer jag noga följa dig från åskådarplats med nävarna hårt knutna om tummarna. Tack för en görfin läsning i det hemska vintermörkret!

Nyteknik skrev:
Intressanta bilder. Så brant utför känns det verkligen inte när man kör ut på rakan. Optisk synvilla?

Det är inte ut på rakan utan i slutet på rakan efter knicken ner mot Bergskurvan.

Goodstuff skrev:
Det är inte ut på rakan utan i slutet på rakan efter knicken ner mot Bergskurvan.
Nja, det tror jag inte. Det är direkt efter torparn, ut på rakan!

Goodstuff skrev:

Nä, Berra har rätt. Men jag tycker nog att det ser ut att vara en kraftigare svacka än vad man upplerver det när man väl kör där.

Victor skrev:
Nä, Berra har rätt. Men jag tycker nog att det ser ut att vara en kraftigare svacka än vad man upplerver det när man väl kör där.

Om du går eller kör väldigt sakta märker du att det är lite kuperat men kör du i "normalfart" är det inget man reflekterar över.

:)

Strandelin skrev:
Om du går eller kör väldigt sakta märker du att det är lite kuperat men kör du i "normalfart" är det inget man reflekterar över.

:)

Tycker lutet efter torparn känns ganska ordentligt, särskilt om man kör en tjock1000r hoj, då det vill gå ordentligt på bakhjulet på krönet nerför.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back