Nya nintendon blir nog vinterns nöje!

Xyron skrev:
2603739 aj aj aj, spela inte tibia....:näsblod

Det är inte roligt, det tar en massa tid och man blir beroende..

:D
Det är visst roligt, så länge man inte dör.
Men nu blir det bara nån timme i veckan jag har tid att spela tyvärr, så beroendet har gått över..

Nästa år kommer det iaf stå PS3 under min tv (förhoppningsvis har ja köpt en 37-42tums tv då också), så nästa år då kommer pc:n nästan att bli överflödig! Längtas!!!:yoparty

Provkörde wii idag hos en kompis, han fick köa 12,5 timmar för att få köpa ett! Hursomhelst så var wii sports ruggigt kul, riktigt svettigt också. Brände i armarna efter ett tag i boxningen. Tennis var också hemskt roligt, golf också. Ser fram emot den dagen man har råd att köpa ett själv.

Slut med TV-spelen för min del nu. Har haft en rad konsoler genom åren, och varit mer eller mindre nöjd. Men jag köpte en 360 förra året åt grabben, men det blir sista konsolen jag köper. Och PS 3 lär ju inte vara bättre...

Poängen med konsol (i mina ögon) är att den ska vara totalt problemfri, inte behöva uppgraderas eller något tjafs, utan bara kasta in åt ungarna och helt enkelt bara funka - vilket de nya konsolerna inte gör. Och spelen är buggiga (det är dom på PC med, men vilka är lättast att patcha?) En ny PC om året täcker behoven för mer än bara spel, och dessutom är det betydligt större tillgång till spel utan att man behöver chippa och andra dumheter.

Ska det ändå vara strul och sånt, så kan det lika gärna bli en PC... som går att använda till mer än spel.

Last edited:
Sundance Kid skrev:
2674361 Hur är det med releasedatum på PS3??? :va

e suuuuuugen!!

Mars/April iaf.

Inte kommit ut med något preliminiärt datum än.

Lagom billigt blir det säkert också, men jag måste fan ha det. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...