Nya msn...

Japp, jag har min MSN lista full av tjejer...

Du kanske skulle vilja ha något liknande men med enbart killar?
Well, det är ditt val...

Om jag hade haft en msn så hade jag nog valt en utan cheyor dom tjattrar om så mycket onödig skit, dessutom så raggar dom friskt efter första glaset vin som slunkit ner. :ensamståeendemammor :3freak

On den klagar på att det finns ennyare version att ladda ner torde det fungera bra att stänga av uppkopplingen till alla internets.

Hatar MSN. Har man det på så låter det "bruggaduck, bruggaduck" hela tiden och så är det massa våp som skriver hej... och inget mer. Låt mej va!

Jag har med åldern blivit sådan bakåtsträvare att Jag får en tår i ögat när jag tänker på andra generationens bakelittelifåner som vägde mindre än föregångaren och som prångt skulle stå på en liten duk så de for åt helsike när man skulle snurra in ett nummer.

edit: Ni hör väl att Jag är förbannad:mad:

Efter att jag formaterade datorn skaffade jag nya msn, nöjd så långt men rutan för personligt meddelande blir alltid tom efter att jag loggar ut, på gamla stog det kvar tills du ändrade själv...?

Bara testar att lägga in ett inlägg för att se så inte OT har gått sönder...
Pippis inlägg är det senaste inlagda och nu är det länge sedan....

Jäkla skit Msn:mad: Nu håller den på o säger att man inte kan logga in felsökar man e allt grönt o efter det går det o logga in... Hänt ett flertal gånger senaste dagarna...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT