Har alltid tyckt att monstern är redigt FET
fast när den nya
modellen kom så har jag börjat tveka lite..
Men idag så va jag inne på ducatimonster.org och hittade en länk till en sida, monster challenge.
Efter att ha kollat runt så vet jag inte redigt om jag är lika tveksam till det nya monstern..
Vad tycker ni på forumet? Gamla vs Nya??

Se länk för mer bilder.
http://monster.ducatiusa.com/m1100sdealermonsterchallenge.php
fast när den nyamodellen kom så har jag börjat tveka lite..
Men idag så va jag inne på ducatimonster.org och hittade en länk till en sida, monster challenge.
Efter att ha kollat runt så vet jag inte redigt om jag är lika tveksam till det nya monstern..
Vad tycker ni på forumet? Gamla vs Nya??

Se länk för mer bilder.
http://monster.ducatiusa.com/m1100sdealermonsterchallenge.php