nya medelanden funktion

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
tjenare,
jag har inte hittat en "nya inlägg" funktion där man kan få fram dom senaste svaren på ens skrivna trådar, om ni förstår. ( finns på forum.moppenet.com ) skit smart, om det inte finns så föreslår jag att de ska skaffas..

kanske var lite oklart vad jag menade men hoppas ni fattar :tungan

Hmm smart idé faktiskt! Nu är det bara att Swedie lägger till den funktionen.

Bra gjort DaWoos :tummenupp

Dioxin skrev:
Hmm smart idé faktiskt! Nu är det bara att Swedie lägger till den funktionen.

Bra gjort DaWoos :tummenupp

tack så mkt :)
edit: kollade me moppenet o dom hade tagit bort den funktionen, var ett tag sen ja var inne där :tungan

Last edited:
ehhh? kollar du lite längre till höger så finns det redan en sån..

wonderwizard skrev:
Det e inte det han menar Henke...

det ska vara de trådar man själv gjort & de nya svaren i dom trådarna

inte alla andras trådar & svar

precis :tummenupp jobbigt o leta efter ett svar på något man skrivit om det är många sidor o bläddra igenom, fast jag kanske bara är slapp. Men iom att ja sett den funktionen förut så tyckte jag den borde finnas här

DaWoos skrev:
precis :tummenupp jobbigt o leta efter ett svar på något man skrivit om det är många sidor o bläddra igenom, fast jag kanske bara är slapp. Men iom att ja sett den funktionen förut så tyckte jag den borde finnas här
Om du tittar på "min profil", överst i det svarta, så ser du vilka trådar du gjort inlägg i?? OK? (=mina prenumererade trådar)
Om du sedan använder den funktion som är en "push-down" av inläggen, dvs tidigaste inläggen hamnar längst ned och senaste högst upp, dvs i omvänd tidsordning så ser du de senaste inläggen överst..
Nuff said?

Kahobe skrev:
Om du tittar på "min profil", överst i det svarta, så ser du vilka trådar du gjort inlägg i?? OK? (=mina prenumererade trådar)
Om du sedan använder den funktion som är en "push-down" av inläggen, dvs tidigaste inläggen hamnar längst ned och senaste högst upp, dvs i omvänd tidsordning så ser du de senaste inläggen överst..
Nuff said?

måste man inte lägga till trådar där då lr? det är ju jobbigare än att leta, bättre om det fanns en funktion under nya medelanden där man kunde hitta alla svar på allt man skrivit. Alltso inte en hel tråd, utan om man tex komenterar något i en annans tråd, sedan så svarar någon på vad man har skrivit ska det komma upp då.

funktionen finns.. klicka på ditt nick. sedan på "alla trådar startade av ***" så får du fram de senaste aktiva trådarna längst upp. :tummenupp

sweclockers.com har en mycket smidig sak som heter citat.php
där listas alla inlägg som citerar något man själv skrivit, mycket lätt att hitta om någon citerat en då.

Roughack skrev:
sweclockers.com har en mycket smidig sak som heter citat.php
där listas alla inlägg som citerar något man själv skrivit, mycket lätt att hitta om någon citerat en då.
det är en sån jag menar ju, kanske var lite otydlig :tungan

kajlyl skrev:
Snyggt jobbat svidi! hittade nyss knappen och fattar nu inte hur vi kunnat vara utan den :tummenupp

Japp, den är hur bra som helst! Så skönt att slippa sitta o leta igenom hela forumet efter ev. svar på de inlägg man gjort.

Det är ju bra när man envänder det utan att fundera på det. Men varför byts knapparna "Visa nya inlägg" och "Visa svar" plats när man tittar i annonsforumet?

Victor skrev:
Det är ju bra när man envänder det utan att fundera på det. Men varför byts knapparna "Visa nya inlägg" och "Visa svar" plats när man tittar i annonsforumet?
...och varför är Blekinge felstavat i annonsforumet, samt någonstans, minns ej var, är det fatala särskrivningar när man ska ladda upp bilder?

Frågorna är många.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...