Nya mc-tidningen Fastbikes, öppnar ikväll klockan 21.00!

Att man inte får tipsa om andra hemsidor utan att få kommentarer om det?

Snarare tvärtom då man kan lägga en tråd som denna, här, och den faktiskt får vara kvar. Prova dra upp en länk om sportbil.net på Zatzy eller Garaget och se hur länge du får vara medlem där :D Aja, du fattar vad jag menar, skål på're!

Äh, inte ta det hela allvarligt nu.
Alla sidor behöver en bra start.
Sen att man får kommentarer åt alla håll är inget att bry sig om. Det håller ju tråden levande och väcker mer intresse.

Det som räknas är vad man levererar i långa loppet.

Lycka till med sidan. Skall bli intressant att läsa den i framtiden.
:)

Ja det tycker jag med. Därför jag la upp tråden :-)
Gör reklam för en annan tidning i min profil också :tuttar

Mycket intressant läsning.. Kollade in lite om KTM:s nya modeller, såg lite filmer och läste recensionen om KTM 690. Kommer nog blir bra.

Att en ny sida har lite buggar och fel får man nästan räkna med då den troligen inte är prövad med såhär många besökare.

Synd att registreringsprocessen keckar... :/
Provat 5 ggr nu...

Reportage om Super Duke R är på gång och vem vet, kanske vi cashar upp för en annons här på sporthoj.

Det här är ju en grym sajt och vi vill att den ska fortsätta att blomstra...

Reportage om Super Duke R är på gång och vem vet, kanske vi cashar upp för en annons här på sporthoj.

Det här är ju en grym sajt och vi vill att den ska fortsätta att blomstra...
Kan bli en riktigt rolig och bra sajt. Önskar er lycka till :)

Jag önskar dock också att ni överger Bikes unikt sopiga system för interpunktion, för det är så satans störande. Ett exempel, från provkörnignen av R1 07: "Det vassa, infernaliska och hänsynslösa lätet, avslöjar den hårdtrimmade motorn och den höga kompressionen på långt håll. Den frustande potensen är aningen skrämmande, men för oss med hojkörning som drog, är den framförallt sjukt eggande."

De rödmarkerade kommatecknen känns väldigt fel. Sen kan man inte registrera sig som medlem heller.

Har fått en del kritik för min kommatering förut, senast av flickvännen som nu är mitt ex... Gillar att dela upp lite extra, tycker det underlättar och ger möjlighet att betona och skapa ett skönt tempo. :huvet

Kan å andra sidan förstå att det kan bli tvärtom och kännas upphackat. Tycker absolut inte att du har fel, ska ha dina synpunkter i bakhuvudet när jag skriver. Tack för den konstruktiva och nyanserade kritiken.:tummenupp

Angående att bli medlem hos oss, det har trasslat men ska funka nu, vi jobbar dock vidare hela tiden, allt ska bli bättre...:)

Har fått en del kritik för min kommatering förut, senast av flickvännen som nu är mitt ex...

Angående att bli medlem hos oss, det har trasslat men ska funka nu, vi jobbar dock vidare hela tiden, allt ska bli bättre...:)
Ja, du ser själv vilka konsekvenser en taskig kommatering kan få :hihi

Jag fattar vad du menar. Textens rytm, takt och flöde är mycket viktigare än att det är formellt korrekt.

Nu lyckades jag registrera mig men det går inte att logga in. Länken "Registrera/Logga in" är stendöd.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...