Halloj Göteborgare!
Nu är det så att jag skall besöka en polare som har nyligen flyttat till gbg. Datum är valt nu under mässan då vi båda tyckte det skulle vara najs att gå och glo litta på mc/mc-prylar

. Följande senario uppstår:
Polaren är som sagt nyinflyttad och orienterar sig dåligt i Götet(vi äro båda skåningar, från samma ort och av samma årsmodell). Mässan kan vi nog greja, dock, stöter vi ihop med några från Göteborg så hade det varit lysande

, även om man inte håller handen hela mässan.
Vidare undrar jag(vi), om det är någon som skall på någe partaj på lördag kväll, för att möjligen svänga en 12 öl

eller svänga sina lurviga , som vi skulle hänga på?

Hade varit hejdundrans trevligt, speciellt då ni kan geografin när det börjar bli mörkt och suddigt.
Annan information att tillgå för att ni skall kunna avgöra om jag och min polare är ett lämpligt sällskap:
Polaren:
Ducati Monster 900 med Sildämpare
Stabil, med nytt jobb i gbg.
24 år gammal.
Upptagen
Allmänt trevlig skåning
Jag:
Aprilia Motó 6.5, sträjt original
Ostabil ekonomi, med numera temp. jobb utan stor inkomst, ett offer i CSN:s näste
24 år gammal, dock verkar det inte så
Singel som fan(har gått så långt att det förvånar mig inte)

Snäll
NOTERA: Jag valde gbg-tråden med omsorg, det verkar så förnämligt trevligt här, så att man t.o.m skulle kunna tänka sig att träffa er i verkligheten.
Har funderat på att krossposta i Off. Spam tråd i gbg-forumet, vad tror ni om det?
Mvh Hälsningar/Filip