Nya mässtråden!

Tiden var ju förstås bara ett förslag........
Ni får väl säga vad ni tycker så får vi enas om något.
Vi ska ju nämligen dra vidare direkt sen, och då vill man ju inte vara där alltför tidigt heller. :fyllisar

Cathy skrev:
Tiden var ju förstås bara ett förslag........
Ni får väl säga vad ni tycker så får vi enas om något.
Vi ska ju nämligen dra vidare direkt sen, och då vill man ju inte vara där alltför tidigt heller. :fyllisar

För min del:

Bestäm ni bara tid så möter jag upp.

Edit: Är det paraplytvång?

Last edited:
jag tänker nog vara där från typ 12-snåret. mycket som jag vill göra och titta på. längtat efter den här dagen sedan avställning! :) (skall ju gå på trampisavdelningen också...) Det lär nog var ganska bra med folk också så jag tycker det är skönt att ha gott om tid.
Men som sagt, om det inte är någon annan som vill dit så tidigt kan ni väl slå mig en signal när ni dyker in.

Halloj Göteborgare! :hej

Nu är det så att jag skall besöka en polare som har nyligen flyttat till gbg. Datum är valt nu under mässan då vi båda tyckte det skulle vara najs att gå och glo litta på mc/mc-prylar :cool: . Följande senario uppstår:

Polaren är som sagt nyinflyttad och orienterar sig dåligt i Götet(vi äro båda skåningar, från samma ort och av samma årsmodell). Mässan kan vi nog greja, dock, stöter vi ihop med några från Göteborg så hade det varit lysande :tummenupp , även om man inte håller handen hela mässan.

Vidare undrar jag(vi), om det är någon som skall på någe partaj på lördag kväll, för att möjligen svänga en 12 öl :fyllisar eller svänga sina lurviga , som vi skulle hänga på? :Bugar Hade varit hejdundrans trevligt, speciellt då ni kan geografin när det börjar bli mörkt och suddigt. :brynad
Annan information att tillgå för att ni skall kunna avgöra om jag och min polare är ett lämpligt sällskap:

Polaren:

Ducati Monster 900 med Sildämpare :brinnerup
Stabil, med nytt jobb i gbg.
24 år gammal.
Upptagen
Allmänt trevlig skåning

Jag:

Aprilia Motó 6.5, sträjt original
Ostabil ekonomi, med numera temp. jobb utan stor inkomst, ett offer i CSN:s näste
24 år gammal, dock verkar det inte så
Singel som fan(har gått så långt att det förvånar mig inte) :fakta
Snäll :nicka

NOTERA: Jag valde gbg-tråden med omsorg, det verkar så förnämligt trevligt här, så att man t.o.m skulle kunna tänka sig att träffa er i verkligheten. :hoppa

Har funderat på att krossposta i Off. Spam tråd i gbg-forumet, vad tror ni om det?

Mvh Hälsningar/Filip

@Josafan
Att du inte tar och hänger på till WCX-festen! Lär ju bli roligt!
Kolla in wcxfesttråden i en klistrad tråd i huvudforumet!

Klart du skall med!

Hultan skrev:
@Josafan
Att du inte tar och hänger på till WCX-festen! Lär ju bli roligt!
Kolla in wcxfesttråden i en klistrad tråd i huvudforumet!

Klart du skall med!

Den funderingen har korsat min hjärna. Är dock lite tveksam. Inget illa om sh.com men sedan medlemskap har man ju träffat på en hel del "udda" människor och det kanske inte är drömmen. Samtidigt så undrar man om jag drar dit med en polare på en fest, där det är så mkt människor, som troligtvis redan känner varandra, så kanske det inte blir skitkul för oss. :confused:

@Josafan

Det är inte så mycket folk som känner varann vad jag vet, spritt från hela landet, pga mässan.. Är du en av de icke så udda personerna, så kan du ju hänga med oudda med.. Dom andra får leka med varann.. :)

Jag tror det kommer bli kul, jag kommer att känna ett par stycken, men du är välkommen att joina, vänner kan man inte få för många av..
Man märker rätt snart om det är nån man kommer överens med, sen så brukar ju alkoholen gör att man är kompis med alla! Tror säkert du kommer trivas.. Eller så drar du ut på stan! finns säkert en del männskor där med! Men som sagt, Wcx-stället är rätt schysst, spenderade Halloween där, himla trevligt!

Okaj, låter trevligt iaf. Stressande med anmälningsfest, måste man ju bestämma i tid och så.. Hmm, får fundera lite. :va

Mary-Cathy tycker 15 är en bra tid! Vad tycker ni? Var träffas vi (vid ingången)?

1. Cathy
2. Mary
3. Plyschbjörn
4. Sulan...
5. JONQAS
6. SWEDEPUCK (Daniel)
7 Fula -farbron
8. Yamaha farfar

1. Cathy
2. Mary
3. Plyschbjörn
4. Sulan...
5. JONQAS
6. SWEDEPUCK (Daniel)
7 Fula -farbron
8. Yamaha farfar
9. mARK

15.00 låter bra. Kanske är de bra att ses till höger om ingången eller 15 m. utanför utången då det kan vara gaaanska så mkt folk där just då?! :va

Om det välkomnas att skåningar joinar så skrivs Josafan+bihang upp på listan, om man fååååår? :)

1. Cathy
2. Mary
3. Plyschbjörn
4. Sulan...
5. JONQAS
6. SWEDEPUCK (Daniel)
7 Fula -farbron
8. Yamaha farfar
9. mARK
10.Josafan
11.Josafans bihang

:)

*boink*

Vi är ett litet gäng som skall driva runt under dagen ,vi sammlas vid 11 utanför mässan och driver omkring .

Välkommna dom som vill.

Last edited:
Jag är där från och med tio idag lördag.

Om en 5-10 min drar polaren och jag in till Mässan och kollar grejor, om inget annat sker så ses vi vid entren kl 15. Jag har en t-shirt med en stor tupp på( tror det står Fight Rooster) och en systemkamera runt halsen. :yoparty

Stöter man på ngn så stöter man på ngn.... :banana

Jag vill ha en ny hoj! Extremt tråkigt val, jag vet, men gud vad skönt jag satt på R6an, den är ju faktiskt riktigt snygg också.... Nu ska jag bara råna en bank så jag har råd (sen får jag råna ett par banker till för att ha råd med försäkringen....).

-edit- Mookie tittar nog in med ett gäng bilder lite senare. När jag gick hade han tagit lite drygt 250 bilder, några måste ju ha blivit bra iaf :tungan

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...