Nya leksaker

GSXR1100R skrev:
Lite körigt just nu men jag hojtar till när det är dags, tänkte ha kameran på tanken och köra lite trix :tungan

Du måste tänka på framtiden. Hysta upp sönerna på den i stället och se till att få åtminstone en riktig världsmästare i familjen. Jag vet att du har svårt att ge upp den tanken för egen del Micke, men du måste nog ta och inse att det nog faktiskt är försent för din del...

Anmäl sönerna till Kato-cup, vet jag! (Nej, det betyder inte att man kör livet ur sig. Det betyder spons från GP-förare och bra banor.)
 
Macho Woman skrev:
Du måste tänka på framtiden. Hysta upp sönerna på den i stället och se till att få åtminstone en riktig världsmästare i familjen. Jag vet att du har svårt att ge upp den tanken för egen del Micke, men du måste nog ta och inse att det nog faktiskt är försent för din del...

Anmäl sönerna till Kato-cup, vet jag! (Nej, det betyder inte att man kör livet ur sig. Det betyder spons från GP-förare och bra banor.)

Jag har bara en son :va och en dotter :tungan visst är det kört för min del att vinna VM, men det hindrar inte mig ifrån att lalla runt på räcerbanorna och lukta på blommorna...

Sonen som blivande GP kung... jag ska fråga om han vill, han brukar veta vad han vill :gnissla
 
GSXR1100R skrev:
Jag har bara en son :va och en dotter :tungan visst är det kört för min del att vinna VM, men det hindrar inte mig ifrån att lalla runt på räcerbanorna och lukta på blommorna...

Sonen som blivande GP kung... jag ska fråga om han vill, han brukar veta vad han vill :gnissla

Nu ska du inte fastna i könsrollstänkande. Fråga dottern också! Är det inte ännu grymmare med världens första kvinnliga mästare?
 
Macho Woman skrev:
Nu ska du inte fastna i könsrollstänkande. Fråga dottern också! Är det inte ännu grymmare med världens första kvinnliga mästare?
Dottern provsatt nyss, men hon tycker inte om att jag har hojen inomhus = icke godkänt om man vill vinna GP.
 
metallgutten skrev:
Karl, du vet var den finns, om du blir sugen... :tomten
Ja men jag vet inte alls var den står!!

- Hallå, är det folkbokföringen?
- Ja, hej. Jag vill byta namn till "Karl". Går det?
- Vad bra, kan jag göra det på en gång?
- Det är: 770101-1212
- Är det klart nu?
- Toppen! Tack så mycket för den fina servicen.
- Hej då.

//Karl :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top