Nya layouten!

Ruboo

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Rsv4 factory -14
Hej allihopa!
Loggade in idag och märkte att hemsidan var omgjord. Personligen tycker jag detta var en enorm miss. Tycker det blir rörigt och känns inte riktigt som "sporthoj".
Är detta på prövotid eller en uppdatering?

Om det redan finns en liknande tråd, så kan ni be mig ta bort denna.

Vill inte låta som en kärring men blev lite störd :hihi

Mvh Ruben

såg ändringen tänkte skita i att logga in så tafligt det ser ut men sen såg jag räkningarna och behövde en usäkt för att skjuta på det :P

Det märks ju att någon finns i kulisserna iallafall, explorer ballade ju ur totalt.

Konstigt att chrome funkade så bra.

Det märks ju att någon finns i kulisserna iallafall, explorer ballade ju ur totalt.

Konstigt att chrome funkade så bra.

Kan inte du ändra din signatur för med den nya designen så måste jag scrolla i sidled pga din jobbiga streckade rad. Nej jag kan inte höja upplösningen, kör i 1280x800 på laptopen och det är max...skaggo.JPG

Jag gillare! Äntligen passar sidan vulgoupplösningsskärmen på min Mb Pro. Tidigare var det bara en liten glugg man fick kika på.

kontrastfattig, urvattnad och "ful", påminner lite om duplo, nästan som lego fast inte riktigt.
Det var min första reaktion.

Det är lite roande när någon webbsida ändrar layout. Det är alltid en veckas klagomål innan användarna vant sig vid den senaste versionen. Själv försöker jag ta det lite lugnt med feedback i nån vecka så jag hinner vänja mig vid det senaste.

Det är lite roande när någon webbsida ändrar layout. Det är alltid en veckas klagomål innan användarna vant sig vid den senaste versionen. Själv försöker jag ta det lite lugnt med feedback i nån vecka så jag hinner vänja mig vid det senaste.

Grejjen är väl lite att sidan inte bytt layout, utan en iframe mitt i med default-layouten för vBulletin.
Det ser ganska amatörigt ut.

Men det klirrar nog Swedie tids nog :)

Grejjen är väl lite att sidan inte bytt layout, utan en iframe mitt i med default-layouten för vBulletin.
Det ser ganska amatörigt ut.

Men det klirrar nog Swedie tids nog :)

Jo, kanske det. :)
Jag är programmerare, stör inte utseendet funktionen så märker jag det inte. ;)

Ledsen, men tyvärr så har backspace havererat.
Var det nu du ville ha massor av alternativa sätt att lösa det problemet?
Placera markören någon stans i början av strecken, tryck på Del.
Placera markören någon stans, håll inne musknappen och dra så att lämpligt antal streck markeras, högerklicka på markeringen och välj "klipp ut" (ctrl + x fungerar också)

Det går antagligen att hitta några flera sätt, men det skulle räcka med dom här ;)

Var det nu du ville ha massor av alternativa sätt att lösa det problemet?
Placera markören någon stans i början av strecken, tryck på Del.
Placera markören någon stans, håll inne musknappen och dra så att lämpligt antal streck markeras, högerklicka på markeringen och välj "klipp ut" (ctrl + x fungerar också)

Det går antagligen att hitta några flera sätt, men det skulle räcka med dom här ;)

Tack, men jag kör explorer så varje knapptyckning tar flera sekunder för att eka, så det tar för lång tid och tid är pengar.

kontrastfattig, urvattnad och "ful", påminner lite om duplo, nästan som lego fast inte riktigt.
Det var min första reaktion.
Det ser ut som någon crappig standardtemplate och är jobbigare att läsa. Ska det se ut såhär eller är det bara tillfälligt tills rätt design är masserad för att passa på den nya sidan? Eller finns kanske rent av svaret på den här frågan i den andra tråden?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D