Nya lagen i Afghanistan...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Det är väl härligt med främmande kulturer!

Jaförfan, och mångkulturella som vi ska vara så kommer lagen säkert hit också snart. bara så att alla nysvenskar ska känna sig hemma:tummenupp

Ärligt talat, hur tänker folk??:dummer
Blir så jävla ledsen... Drägg och förbannat pack är vad de är (de som kommit på och stödjer lagen alltså), nakCskått DirekCt!:mad:

Jaförfan, och mångkulturella som vi ska vara så kommer lagen säkert hit också snart. bara så att alla nysvenskar ska känna sig hemma:tummenupp

Undra hur många som kommer lyda den lagen här... Vad jag tror så kommer nog ganska många göra det :(

(menar inte att den lagen är för Sverige... Men ganska många av dom värkar inte bry sig om Sveriges lagar och kör samma lagar som dom hade hemma...)

Det är inte människor det är fel på, det är maktredskapet (i detta fallet, religionen) som anpassats så att folk blir tokiga. Det står ju till och med att just denna lagen tillsatts för att locka väljare. Vansinne!

Det är inte människor det är fel på, det är maktredskapet (i detta fallet, religionen) som anpassats så att folk blir tokiga. Det står ju till och med att just denna lagen tillsatts för att locka väljare. Vansinne!

Religionen är roten till allt ont och inget annat än ett enda maktspel i sig. Det är som en stor pyramid där alla vördade religiösa (män) sitter ovanpå folket och gottar sig i allt vad deras små godtrogna lamm gör för dem. Men! Folk har ett val, att följa eller inte följa religionens alla bud. Hade bara alla människor där borta sagt att "varför ska vi hålla på såhär? Vi vet ju inte ens om gud finns eller inte finns!" så hade de få stackarna (det vill säga de som tidigare sagt högst) inte haft något att sitta på. De hade tappat fotfästet totalt och tillsammans med dem hade hela religionen fallit. Så visst, det är religionens fel. Men det är också människorna som följer den...

Undra hur många som kommer lyda den lagen här... Vad jag tror så kommer nog ganska många göra det :(

(menar inte att den lagen är för Sverige... Men ganska många av dom värkar inte bry sig om Sveriges lagar och kör samma lagar som dom hade hemma...)

Hedersmord, påtvingad burka och allt vad det heter, så kanske man gör där. Men det här är sverige och här beter man sig som folk, inte som apor. Verkar dock svårt för en del gamla apor att lära sig nya trix...

Last edited:

Och nu till utslagsfrågan: När infördes den kvinnliga rösträtten i afghanistan?:hihi

Jag ser inget fel med det.

Inte lämna huset utan mannen tillåtelse - BRA
Inte Neka sex - MYCKET BRA!

Som sagt då behöver kedjan bara räcka mellan Spisen o sängen!

Jag ser inget fel med det.

Inte lämna huset utan mannen tillåtelse - BRA
Inte Neka sex - MYCKET BRA!

Som sagt då behöver kedjan bara räcka mellan Spisen o sängen!

FAN, jag som blivit ilurad att kedjan endast behöver räcka från spisen till diskbänken, spisen och madrassen på köksgolvet. Hur fan ska jag nu ta mig ur detta. :(

Tänk vad feministiska alla blir när det handlar om andra kulturer.

Bara vissa kulturer. Att det fortfarande anses som förmildrande om det är frugan man våldtar i "världens bästa land" är inget att bry sig om....
Att det blev kriminellt att våldta frugan här hemma i vårt sekulariserade och jämställda land så sent som på 60-talet är även det ovidkommande.

Det viktiga är att hitta ytterligare ett skäl att lägga till "10-bra-orsaker-att-få-skapa-en-glaskrater-av-barbarländerna-listan"....

Edit:
För att inte några ilskna göteborgare skall spränga blodkärlen i pannan får jag väl förtydliga att jag avskyr det mesta av det talibanerna står för och inte minst detta.... Jag ser fram emot förstärkt millitär närvaro i Afghanistan i hopp om att de skall kunna driva tillbaka talibanrörelsen och dess inflytande.....

Last edited:
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...