nya iPods!

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
...med 18 timmars batteritid, iaf för minin. minin har 6GB nu också, till lägre pris (2395:-) än vad 4 GB kostade förut (2795:-). Har svårt att se varför man inte skulle välja en iPod mini om man vill ha en mp3spelare med hårddisk nu.

www.apple.se/ipodmini

Coola Ola skrev:
...med 18 timmars batteritid, iaf för minin. minin har 6GB nu också, till lägre pris (2395:-) än vad 4 GB kostade förut (2795:-). Har svårt att se varför man inte skulle välja en iPod mini om man vill ha en mp3spelare med hårddisk nu.

www.apple.se/ipodmini
Ja, nu äntligen börjar de bli ett alternativ. Priserna har varit okej förrut också, men 8 timmars batteritid var alldeles för dåligt. Jag tycker dock att det är kasst att man måste köpa till en adapter för att kunna ladda den utan usb-uttag. Drag'n'drop istället för itunes vore också önskvärt från min sida.

Zam skrev:
Ja, nu äntligen börjar de bli ett alternativ. Priserna har varit okej förrut också, men 8 timmars batteritid var alldeles för dåligt. Jag tycker dock att det är kasst att man måste köpa till en adapter för att kunna ladda den utan usb-uttag. Drag'n'drop istället för itunes vore också önskvärt från min sida.

Jag kör traditionell Ipod 10 Gb G2, om du vill ha drag-n-drop så rekommenderar jag varmt Ephod, funkar utmärkt på det viset. Gillar inte Itunes alls.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år