Nya hojjar från BMW

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
BMW lanserade under Intermot i Köln en uppsjö av nya modeller. Lite bilder:

Bifogat

• BMW_Cross-Country.jpg
    BMW_Cross-Country.jpg
    58.8 KB · Visningar: 112
  • BMW_Cross-Moto.jpg
    BMW_Cross-Moto.jpg
    64 KB · Visningar: 134
  • G6501.jpg
    G6501.jpg
    106.6 KB · Visningar: 99
Några bilder till

K1200 R Sport och HP2 Megamoto........
Snart är gubbstämpeln ett minne blott :)

Bifogat

• BMW-HP2-Megamoto.jpg
    BMW-HP2-Megamoto.jpg
    52.4 KB · Visningar: 157
  • k1200rsport.jpg
    k1200rsport.jpg
    73.6 KB · Visningar: 107
Jobbar halva düskland på BMW:s utvecklingsavdelning?? De lanserar ju fler modeller per år än vissa tillverkare har totalt i sitt modellprogram!

Starstriker skrev:
2535708

Hur fina och sportiga hojar BMW än skruvar ihop kommer det nog ligga gubbstämpel över dem i flera generationer till.

Tyvärr. Kanske.

DR-Zätare skrev:
2535713 Jobbar halva düskland på BMW:s utvecklingsavdelning?? De lanserar ju fler modeller per år än vissa tillverkare har totalt i sitt modellprogram!

De sista två hojjarna ovan är en vidareutvekcling av befintliga modeller, men de första tre är en helt ny serie.

Det verkar som om BMW bestämt sig för att plocka marknadsandelar, och då främst bland yngre förare..... Hojjarna ovan plus den nya 800-serien som lanserades i år kan säkert ta dom en bit på vägen!

Fasn, första inlägget (bilden längst upp vänster) skulle ju nog kunna bli ngt med nätta modifieringar :tummenupp

En fråga ang BMW bara. Har en kompis kompis (hmm) som kör en BMW av ngt slag (600). Och där är en kännare som drar ner på gasen om den tycker att föraren drar på för mkt (risk för uiila) och han nämnde att de flesta BMW hade det. Kan det verkligen stämma? För isf det vågar jag nästan garantera att gubbastämpeln trots allt kommer sitta kvar...

Starstriker skrev:
2535705 BMW lanserade under Intermot i Köln en uppsjö av nya modeller. Lite bilder:
Fina cyklar, men hojen längst upp till höger ser ju inte så lite ut som en
Duke II... Kolla framskärmen, fälgarna mm.

Det var det dummaste jag har hört!:va

Jag kör själv BMW, en F650 Dakar. Finns ingen kännare där vad jag vet :tungan. Nu är inte jag själv en ueeelare, men visst går det att dra upp BMWs hojjar på slangen! På bilden nedan ser du Chris Pfeiffer......

heke skrev:
2535782 Fasn, första inlägget (bilden längst upp vänster) skulle ju nog kunna bli ngt med nätta modifieringar :tummenupp

En fråga ang BMW bara. Har en kompis kompis (hmm) som kör en BMW av ngt slag (600). Och där är en kännare som drar ner på gasen om den tycker att föraren drar på för mkt (risk för uiila) och han nämnde att de flesta BMW hade det. Kan det verkligen stämma? För isf det vågar jag nästan garantera att gubbastämpeln trots allt kommer sitta kvar...

Bifogat

• pfeiffer.jpg
    pfeiffer.jpg
    12.9 KB · Visningar: 371
Redman skrev:
2535790 Fina cyklar, men hojen längst upp till höger ser ju inte så lite ut som en
Duke II... Kolla framskärmen, fälgarna mm.
duke 2an wannaben går o rädda snyggt som jag skrev i nån annan tråd :tummenupp

Bifogat

• BMW-G650motardmoddad.jpg
    BMW-G650motardmoddad.jpg
    50.6 KB · Visningar: 62
ozeo skrev:
2536786 duke 2an wannaben går o rädda snyggt som jag skrev i nån annan tråd :tummenupp
Den hade de faktiskt fått till riktigt bra. Undrar hur länge BMW-försäkringen står sig, om de nu når nya målgrupper?...

Redman skrev:
2537405 Den hade de faktiskt fått till riktigt bra. Undrar hur länge BMW-försäkringen står sig, om de nu når nya målgrupper?...
jag som shoppa den :rofl
jag e bäst.
gjorde inga stora ändringar, fullt möjligt o få den o se ut så..

Starstriker skrev:
2535708 K1200 R Sport och HP2 Megamoto........
En "svarv" är alltid en "svarv"....

Skämtåsido, det börjar likna något.
Dock ingen hoj för mig då jag behöver den status som jappsen ger för att kompensera mina tillkortakommanden:)

Skönt att se det inte var nån jävla enkelsving på stånkorna iaf. Kanske kanske man skulle kunna tänka sej en bmw nån gång.

Det börjar ta sig riktigt ordentligt för BMW :tummenupp Kul med lite konkurrens inom hojvärlden, och mellan europeiska hojtillverkare i synnerhet! :tummenupp
Nu är det väl bara en riktig sporthoj som saknas i deras sortiment? :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...