Nya Hojen

Ser ut att vara en riktig pärla avseende skicket om man tittar på bilderna iaf. Verkar pedantskött? Men bilderna kan ju ljuga....

Hunnit köra nåt än? Går den bra då?

Folk som inte kört motorcykel förstår inte hur roliga små 500:or är! Körde en Honda CB 500:a på körskolan. Innan jag körde tänkte jag att det måste ju vara skit-surt med 34hästar, men det är roligare än vad man tror!

Lycka till med hojen nu, och hoppas att den håller! :tummenupp

EDIT: Vad betalade du? :)

Last edited:
koop skrev:
jag kom hem för en kvart sen ungefär med mitt nya vrålåk..

http://img30.photobucket.com/albums/v89/fastbikes/yeah/

Strunta i vad vissa säger om hur den ser ut..!! Nu funkar inte länken för mig så jag kan inte se hojen i fråga... Men det är som sagt en HOJ och jag antar att du köpt den gör att åka på..!! Min hoj e inte alltför vacker men det ska byggas fighter i vinter.. Nu i sommar ska det ÅKAS!! :yoparty Så grattis till nya hojen!! :banana Tycker att avundsjukan lyser igenom lite hos vissa som inte har hoj!! Tråkigt att det ska behöva va så!!

Last edited:
har för mig att dom där blir rätt schyssta fighters.. så av me kåpor å på med crosstyre ;) :yoparty

Jag ser absolut inget fel på den hojen & den ser ut vara i ett helvetes bra skick för att vara 12½år gammal.
Var stolt över hojen, det hade jag varit om jag ägt den! Ett mycket bra skick och den har ett bra utseende.

// mvh Micke

Påminner rätt bra om de första fzr 1000! Är det aluram med??(eller är det stålram som är täckt) Snygg hoj! :tummenupp

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard