Nya hojen hemma!!!

TRX-Lynn skrev:
2048505 :banana

Pärlan står i garaget!!!


Ojojoj va fin den är. Var själv och kikade på Aprilia Tuono och Mille för några veckor sedan. Får hoppas man får se dig i "stan" nån gång framöver och höra hur den låter :)
 
nya hojen

nice,jag stod själv i valet o kvalet mellan en r1 eller cbr1000rr,men föll för hondan då jag hade en ny r1 -00.fick hem hondan i februari så jag har ej provåkt den ännu,men har satt dit ett yoshimura rs5 samt pc3 ska på oxå i dagarna. :fyllisar
 

Bifogat

  • tornet_003.jpg
    tornet_003.jpg
    92.6 KB · Visningar: 143
Har precis köpt en likadan o funderar på vart du köpt tankpaden?
Hmm ska man köpa kolfiberdämpare eller titan :va
 
Fy vad äckliga ni alla nyhojägare är, jag vill med ha en :)

Grattis! vårda dom väl nu och ha en underbar sommar!


//Cel
 
Nursey skrev:
2049554 Gratinerar :tummenupp
Skulle dock aldrig låna ut hojen till någon att övningsköra på. Visst att man betalar det man pajar men..aja..snäll och modig är du iaf :)
Man är väl inte snål heller =) :rolleyes:

falconiii skrev:
2049588 Har precis köpt en likadan o funderar på vart du köpt tankpaden?
Hmm ska man köpa kolfiberdämpare eller titan :va
Tankskyddet är yamaha original och kostar 370:- Du kan beställa det hos vilken yamaha återförsäljare som helst :tummenupp
Kolfiber ger ju alltid vackrast ljud =)

Dr madNESS skrev:
2049314 förklara... nyfiken.
Inte mycket att förklara =) R1an passar nog min längd bäst :tummenupp
Valet mellan K5 och ZX-10 är enkel = K5 Alla punkter :tummenupp
 
2Wheeldrive skrev:
2048517 Man får inte vara snål heller :7peta Han kör lagligt :)

Jag kör också lagligt (:rolleyes: ).. Om du lånar ut den där får du mer än gärna övningsköra med mig också :7peta :hihi
 
årets trådlyft... vem sitter och kollar i såna gamla trådar. speciell om att någon köpt ny hoj.. som nu var för ett halvår sen..han kanske tillochmed sålt av sig den:huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top