Nya hojar idagarna!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sådär ja, enligt MYCKET SÄKRA källor så vet jag att det blivit upp till 4 nyförvärv både nya crossmaskiner i olika kubik och sporthoj och iform av Grön zx10 Ninja, seså upp med kort nu alla som känner sig prickade:)

Känner mig fett träffad! :krama

Har inte hunnit tagit några bilder själv än (förutom med mobilen som jag inte kan tömma här hemma) så jag får ta en av säljarens bilder. Annars finns den till påseende på Hälla imorgon där den ska få gå i lååååångsam grupp så att den förstår att den har hamnat hos en riktig posör! :D
DSCF0062.jpg

Har inte hunnit tagit några bilder själv än (förutom med mobilen som jag inte kan tömma här hemma) så jag får ta en av säljarens bilder. Annars finns den till påseende på Hälla imorgon där den ska få gå i lååååångsam grupp så att den förstår att den har hamnat hos en riktig posör! :D
View attachment 285188

Schyst hoj:tummenupp och väldigt förståndigt att börja i en långsam grupp när man har ny hoj.:tummenupp

Schyst hoj:tummenupp och väldigt förståndigt att börja i en långsam grupp när man har ny hoj.:tummenupp

Tackar! Beröm från aRWe sitter aldrig fel! :)

Ja, det är ju lite skillnad från 600'an men jag blev ändå förvånad över hur lättkörd den är.

Jäkligt fet knarr Tony, men fanns den inte i svart? :hihi ;)

Hur känns det när vinden hjälper till och det närmar sig 200 friska?

Schysst...men vart gör du av sidostödsplattan när du kör?:va

View attachment 285188

Hur läcker hoj som helst, om de inte vore för den GRÖNA färgen:sjuk, Kawa måste släppa taget Nuuu

View attachment 285188

Det var som f----n mannen! Så har du gått och slagit till i smyg, haha! Grattis till nyknarren.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT