Nya gsxr 600 / 750

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
Visst passar jag på denna ?

http://www.mogwais.com/images/villha.jpg :D

Det första min fru sa när jag klev på den i helgen var
" tänk inte ens på det ! " :tuttar

Kom aldrig upp på 750:n så mkt folk på mässan , tycker dock att det ska vara blå/vit .

En rolig mässa med en massa roliga hojar och diverse utrustning !!! :tummenupp

Min jakt efter ett par nya handskar fortsätter dock, hittade inga som passade så bra , blir kanske louis.de eller nåt !!

Var snabbt inom sporthoj montern, dock var där ingen på plats , såg dock din hoj Swedie , riktig läcker !!!

Klart du passar på den, köp för fan!

Det enda jag såg när jag kollade på den hojen på mässan var de otroligt jävla skitsnygga fälgarna. :drool

hellla skrev:
Det enda jag såg när jag kollade på den hojen på mässan var de otroligt jävla skitsnygga fälgarna. :drool
:fakta Dom blir det på en R-750 någon gång i framtiden. She will be mine, yes, she will be mine.

:drool

GSXR72 skrev:
Kom aldrig upp på 750:n så mkt folk på mässan , tycker dock att det ska vara blå/vit .

Den finns ju bara i blå/vit!!! :mad:

Jag vart ju helt :kär i den maronröda, så det känns verkligen som falsk marknadsföring att visa upp en sån snygg hoj när det inte går att köpa den i den färgen!!! :tummenner :gråta

hållundan skrev:
:fakta Dom blir det på en R-750 någon gång i framtiden. She will be mine, yes, she will be mine.

Låter bra! Så kan du sälja din nuvarande R-750 till mig när du ska byta. :hihi

Milla skrev:

Jag vart ju helt :kär i den maronröda, så det känns verkligen som falsk marknadsföring att visa upp en sån snygg hoj när det inte går att köpa den i den färgen!!! :tummenner :gråta

Ingenting är omöjligt! :fakta

Det är ju bara att kontakta en parallellimportör så fixar de hem en i "rätt" färg. :)

hållundan skrev:

:drool
Jag har precis samma tanke i mitt huvud, och dom fälgarna är för tillfället dom snyggaste jag sett ever! på en hoj! :drool

Milla skrev:

Jag kollade blocket.se imorse och såg denna annons, http://www.blocket.se/vi/7193320.htm?ca=11_s Där står klart och tydligt att 750 kan fås i svart/maroon

är SÅ sugen att skaffa en ny 750, dock tror jag inte jag kan klarar av försäkringspremien på den, har liksom redan 2 gsxr, dock modell äldre :D

Skulle jag i alla fall slå till så hade jag velat ha fälgerna från 600:n på istället för dom tråkiga svarta :)

Lägga upp en bild här som jag tog på mässan, http://www.mogwais.com/images/600bakhjul.jpg :yoparty

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back