Nya gsxr 600 / 750

GSXR72

A divorce sucks
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 1989
Visst passar jag på denna ?

http://www.mogwais.com/images/villha.jpg :D

Det första min fru sa när jag klev på den i helgen var
" tänk inte ens på det ! " :tuttar

Kom aldrig upp på 750:n så mkt folk på mässan , tycker dock att det ska vara blå/vit .

En rolig mässa med en massa roliga hojar och diverse utrustning !!! :tummenupp

Min jakt efter ett par nya handskar fortsätter dock, hittade inga som passade så bra , blir kanske louis.de eller nåt !!

Var snabbt inom sporthoj montern, dock var där ingen på plats , såg dock din hoj Swedie , riktig läcker !!!

Klart du passar på den, köp för fan!

Det enda jag såg när jag kollade på den hojen på mässan var de otroligt jävla skitsnygga fälgarna. :drool

hellla skrev:
Det enda jag såg när jag kollade på den hojen på mässan var de otroligt jävla skitsnygga fälgarna. :drool
:fakta Dom blir det på en R-750 någon gång i framtiden. She will be mine, yes, she will be mine.

:drool

GSXR72 skrev:
Kom aldrig upp på 750:n så mkt folk på mässan , tycker dock att det ska vara blå/vit .

Den finns ju bara i blå/vit!!! :mad:

Jag vart ju helt :kär i den maronröda, så det känns verkligen som falsk marknadsföring att visa upp en sån snygg hoj när det inte går att köpa den i den färgen!!! :tummenner :gråta

hållundan skrev:
:fakta Dom blir det på en R-750 någon gång i framtiden. She will be mine, yes, she will be mine.

Låter bra! Så kan du sälja din nuvarande R-750 till mig när du ska byta. :hihi

Milla skrev:

Jag vart ju helt :kär i den maronröda, så det känns verkligen som falsk marknadsföring att visa upp en sån snygg hoj när det inte går att köpa den i den färgen!!! :tummenner :gråta

Ingenting är omöjligt! :fakta

Det är ju bara att kontakta en parallellimportör så fixar de hem en i "rätt" färg. :)

hållundan skrev:

:drool
Jag har precis samma tanke i mitt huvud, och dom fälgarna är för tillfället dom snyggaste jag sett ever! på en hoj! :drool

Milla skrev:

Jag kollade blocket.se imorse och såg denna annons, http://www.blocket.se/vi/7193320.htm?ca=11_s Där står klart och tydligt att 750 kan fås i svart/maroon

är SÅ sugen att skaffa en ny 750, dock tror jag inte jag kan klarar av försäkringspremien på den, har liksom redan 2 gsxr, dock modell äldre :D

Skulle jag i alla fall slå till så hade jag velat ha fälgerna från 600:n på istället för dom tråkiga svarta :)

Lägga upp en bild här som jag tog på mässan, http://www.mogwais.com/images/600bakhjul.jpg :yoparty

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...