Nya grannar, Bandidos

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
Jahopp, då ska jag få nya grannar, Bandidos, jag gick förbi för några dagar sedan och såg dessa välbyggda herrarna med sina västar och hojar, och nu ska de tydligen flytta in också, får vi väl se om det blir ännu lugnare i området, tänkte ta min Suzzie och åka förbi och kolla om de har dåligt med medlemmar och kanske hoppa med :banana

MiZou skrev:
Jahopp, då ska jag få nya grannar, Bandidos, jag gick förbi för några dagar sedan och såg dessa välbyggda herrarna med sina västar och hojar, och nu ska de tydligen flytta in också, får vi väl se om det blir ännu lugnare i området, tänkte ta min Suzzie och åka förbi och kolla om de har dåligt med medlemmar och kanske hoppa med :banana

Så länge de inte ligger i öppet krig med någon så lär ni nog få det lugnare i området, ja..

MiZou skrev:
Jahopp, då ska jag få nya grannar, Bandidos, jag gick förbi för några dagar sedan och såg dessa välbyggda herrarna med sina västar ....

Välbyggda? 9 av 10 bikers är tio tröjor och en väst. Det som ögat uppfattar som stort är alltså inte mycket mer än en mobil garderob. Vänta tills du ser dem i kortärmat så är det nog ganska troligt att de är byggda som vanligt folk.

MiZou skrev:

Vart i Hägersten bor du då? Har inte sett röken av någa bandildos..

Jag bor oxå i kransen, men vilken del? borta vid statoil macken eller industri området där City Mail och bilverkstäderna är?

fart freak skrev:
Jag bor oxå i kransen, men vilken del? borta vid statoil macken eller industri området där City Mail och bilverkstäderna är?

Jag bor precis vid T-banestationen, och de ska flytta in ungefär vid "Phrik Thai" och den andra kinarestaurangen...

MiZou skrev:

:näsblod oooopppsss jag glömde läsa hela tråden :rolleyes: :D

Bästa grannar man kan önska sig.
Småbuset lär ju hålla sig borta förhoppningsvis.

De sade det på Radio Sthlm igår, tydligen många som klagar på det...

Mjo, skulle det få Adnan-fjortis-gangster & co. att hålla sig borta skulle jag gärna bjuda in grabbarna på lite mekkvällar i garaget :)

Nu finns det uppe på DN också, men vilken Aftonbladetjournalistik dom slängt till med.

"Sedan en månad tillbaka disponerar den kriminella mc-organisationen Bandidos en källarlokal i centrala Midsommarkransen. Närmaste granne är Sylvias galleri."

"...innehavaren till Sylvias galleri ingen större oro för den nya grannen."

"- Jag har ingen anledning att klaga. De mc-killar som disponerar lokalen har inte stört mig alls. Det är värre med "svansen" som följer efter, de verkar inte trevliga, säger innehavaren som vill vara anonym."

Jaaaa...undra sa flundra vem det kan ha varit som sade dom här orden? Innehavaren till Sylvias gallri kanske? Och vem det är lär ju grannarna bandidos aaaaldrig luska ut :3freak

Det börjar på "Syl" och slutar på "via" kanske? (I artikeln framgår också tydligt att det är en 'hon').

Last edited:
Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...