Nya filmrepliktråden

Då kör vi

X: Are you sure we should be driving like this, I mean in broad daylight and everything?

Y: No we shouldn't, but I want to put some distance between us and the scene of our last goddamn crime

An3Azz skrev:
Då kör vi

X: Are you sure we should be driving like this, I mean in broad daylight and everything?

Y: No we shouldn't, but I want to put some distance between us and the scene of our last goddamn crime

Thelma & Louise

Här kommer mitt nästa bidrag...

Lower your flags and march straight back to England, stopping at every home to beg forgiveness for a hundred years of theft, rape, and murder. Do this and your men shall live. Do it not, and every one of you will die today.

Simp skrev:
Thelma & Louise

Här kommer mitt nästa bidrag...

Lower your flags and march straight back to England, stopping at every home to beg forgiveness for a hundred years of theft, rape, and murder. Do this and your men shall live. Do it not, and every one of you will die today.

Braveheart.

"Things are fucked up at the North Pole. Mrs. Claus caught me fucking her sister, now I'm out on my ass."

Då kör vi vidare då, med denna

"You think Im a thief? You see, I'm not the thief. I'm not the one charging 85 cents for a STINKING SODA. You're the thief. I'm just standing up for my right as a consumer. "

An3Azz skrev:
Då kör vi vidare då, med denna

"You think Im a thief? You see, I'm not the thief. I'm not the one charging 85 cents for a STINKING SODA. You're the thief. I'm just standing up for my right as a consumer. "

Falling down.

"What sick ridiculous puppets we are and what gross little stage we dance on. What fun we have dancing and fucking, not a care in the world, not knowing that we are nothing. We are not what was intended."

TurboJugend skrev:
Falling down.

"What sick ridiculous puppets we are and what gross little stage we dance on. What fun we have dancing and fucking, not a care in the world, not knowing that we are nothing. We are not what was intended."

Seven

Har inte kollat så jag vet inte om man ska vänta tills eventuell auktoritet godkänner svaret, skulle det vara fel kan ni ju bara ignorera följande...

" I'm Winston Wolf, I solve problems."

Mr. Red skrev:
Seven

Har inte kollat så jag vet inte om man ska vänta tills eventuell auktoritet godkänner svaret, skulle det vara fel kan ni ju bara ignorera följande...

" I'm Winston Wolf, I solve problems."

Pulp Fiction!

- "Yes, I'm very sneaky Sir!"

korvgubbe skrev:
Déjà Vu!
...la inte jag upp just det citatet en gång och fick svar av just dig?

Neeej, tror ja'nte. Möjlien harjajortdetdådeeminfavvofilm. Varedengamlatråden, vi måste under-söka. :mattias

Mark skrev:
Eftersom jag har en källa som kommer från INTERNET har jag rätt. De är ok med dig va? :)

Du får väl bråka med markus om vem av er ska ha rätt eftersom ni båda uppenbarligen verkar ha rätt..

korvgubbe skrev:
Du får väl bråka med markus om vem av er ska ha rätt eftersom ni båda uppenbarligen verkar ha rätt..

Fan vad fegt, du får väl säga vilken film du tänkte på!? :mad: Det är den rätta filmen.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back