Nya dekaler

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Någon som vet var man kan hitta nya "orginaldekaler"? Jag skulle vilja byta ut mina dekaler mot samma fast i annan färg. Jag har pratat med hondaförsäljare men de kunde inte hitta något...

BridgeMill skrev:
2536879 Någon som vet var man kan hitta nya "orginaldekaler"? Jag skulle vilja byta ut mina dekaler mot samma fast i annan färg. Jag har pratat med hondaförsäljare men de kunde inte hitta något...

Tjena.

Jag gick till polaren som jobbar på en dekalfirma. Han fixade dekalerna som jag ville ha dom samt för en mycket billig peng. Så mitt tips är att du kontaktar ett tryckeri.

BridgeMill skrev:
2536879 Någon som vet var man kan hitta nya "orginaldekaler"? Jag skulle vilja byta ut mina dekaler mot samma fast i annan färg. Jag har pratat med hondaförsäljare men de kunde inte hitta något...

skitsnack! Klart dem kan fixa dekaler. Jag var hos min sukkahandlare och beställde dekaler till min nästa 10 år gamla hoj.

Billie skrev:
2537349 Tjena.

Jag gick till polaren som jobbar på en dekalfirma. Han fixade dekalerna som jag ville ha dom samt för en mycket billig peng. Så mitt tips är att du kontaktar ett tryckeri.

Jag var förbi Dekalen i Halmstad och frågade pris på att kopiera upp en dekal till luftintag på Aprilia Mille (5 x 20cm). Svaret blev 800kr/färg i startavgift = 3200:- :näsblod

[- sNaIjK -] skrev:
2537362 skitsnack! Klart dem kan fixa dekaler. Jag var hos min sukkahandlare och beställde dekaler till min nästa 10 år gamla hoj.

Visst jag kunde få i orginalfägerna, inte den jag ville ha

IvarS skrev:
2537379 Jag var förbi Dekalen i Halmstad och frågade pris på att kopiera upp en dekal till luftintag på Aprilia Mille (5 x 20cm). Svaret blev 800kr/färg i startavgift = 3200:- :näsblod

Det lät ju väldigt dyrt. Dom som jag fick tryckta betala jag bara ett par hundra för. Enda skillnaden mot orginal var att dessa var ngt tunnare men det ska väl ej spela ngn roll när dom väl är på plats. Ska montera dom inom de närmsta dagarna så det återstår o se hur det blir. När jag var på mc-firman så ville de ha ca 500 kr/st.

Ska se om jag kan återkomma med bilder när dom är på plats.

garage.php

gör egna!!!:tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...