har nyligen köpt en Lc4 sm och det är inte så mycket kvar på bakdäcket (typ ingenting)....
behöver lite tips om bra däck som håller...jag kör ej bana och grus..än ialla fall
eftersom jag är ny här på forumet så måste jag ju visa min skönhet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Proen skrev:![]()
har nyligen köpt en Lc4 sm och det är inte så mycket kvar på bakdäcket (typ ingenting)....
behöver lite tips om bra däck som håller...jag kör ej bana och grus..än ialla fall![]()
eftersom jag är ny här på forumet så måste jag ju visa min skönhet...
Proen skrev:absolut rörken...men pumpen?
har inte en aning om vad det e...
TomK skrev:Metzeler Sportec M1 kan jag rekommendera. 160/60-17 och 120/70-17. Mycket bra däck för gatåka och med mönster som ger hyggligt grepp även på grus och i blomrabatterna.
Så då får man kanske se dig dyka upp nere vid pumpen någon kväll ? Eller ut till Rörken ?
JoS skrev:F*n!Det var precis den här infon jag ville ha i http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8108 tråden, men icke! Nu har jag tyvärr redan beställt nytt bakdäck...
Jag skall snart fixa nytt framdäck. Rekomenderar du att jag skaffar Metzeler Sportec M1 då?
Proen skrev:eftersom jag är ny här på forumet så måste jag ju visa min skönhet...
Comi skrev:Om ni inte redan har kopt dack kan ni gora det av mig. Numret hittar ni nederst pa signaturen.
Ring pa mandag sa ordnar vi allt!
Comi skrev:Om ni inte redan har kopt dack kan ni gora det av mig. Numret hittar ni nederst pa signaturen.

|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!