Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte komma ihåg att Hondan hade ett luftintag mellan lysena tidigare..Swedie skrev:2438380Alltså endast färger som är ändrade egentligen...

hoppsan, blind är jag oxå. lägger till det på listan av defekterWiseguy skrev:2438383Jag kan inte komma ihåg att Hondan hade ett luftintag mellan lysena tidigare..![]()
fahrenheit skrev:2438454saknar luftintagen på sidorna... sidokåporna blev juh så jävla råa med det!
Gottis skrev:2438466dom kommer att finnas efter som det är ett krav för att få kylningen att funka på Seat pipen
xyx skrev:2438705Är inte hundra på det, lutar åt att det där faktiskt är den "riktiga" bilden.
De kanske kan ha lösts med något exotiskt material som inte ger ifrån sig så mycket värme, eller?Gottis skrev:2438754har svårt att tro det efter som dom redan idag har problem med kylningen
sandstream skrev:2438714Min första reaktion var att någon fåtoschoppat ihop en Yamaha och en Honda.
Stackars er som gillar Honda
(EDIT: Gillar själv det utseende som Bladen haft sedan -04)
, det e ju 600rr, och den fick sitt utseende 03 
sandstream skrev:2438794De kanske kan ha lösts med något exotiskt material som inte ger ifrån sig så mycket värme, eller?
Tycker luftintagen var en av de snygga grejerna på Hondorna.
men vet att det är svin dyrt att tillverkaGottis skrev:2438754har svårt att tro det efter som dom redan idag har problem med kylningen
Just därför jag nämnde Bladen, visst inte när sexhundran fick sitt utseende (men nu vet jagsemper skrev:2438805fast det där är ju ingen blade, det e ju 600rr, och den fick sitt utseende 03
![]()
Japp, det är dyrt och sitter bara original på riktigt fina hojar, tex GSX-R1000 K5/K6Gottis skrev:2438807ett Titan system kanskemen vet att det är svin dyrt att tillverka
sandstream skrev:2438825Just därför jag nämnde Bladen, visst inte när sexhundran fick sitt utseende (men nu vet jag)
Japp, det är dyrt och sitter bara original på riktigt fina hojar, tex GSX-R1000 K5/K6![]()
men efter som det går åt mer matrial för seat-pipe (kvittar om det är seta pipe lr vanligt ystem för mej) så blir tillverkningskostnaden för högMed tanke på vilken megafet burk jag har så kan det väl inte vara så dyrtGottis skrev:2438843satt även på 954men efter som det går åt mer matrial för seat-pipe (kvittar om det är seta pipe lr vanligt ystem för mej) så blir tillverkningskostnaden för hög
MC Doktorn skrev:2438820Har dom ?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |