Nya Café har du den?

Mavve skrev:
Du har ju inte ens hoj, hur normalt e d o hänga här då?





Det var inte snällt sagt. Iofs behöver jag ju inte ta illa upp för jag hade ju nyss en mc som såldes 3 dagar efter jag köpt den :tungan
 
Mavve skrev:
ja, för en 600. Sen e du över 24. Det e inte jag(tack Gud).

Min 400 kostar mig 6000kr i helförsäkring.

Du har ju inte ens hoj, hur normalt e d o hänga här då?

Är du bitter idag, Flemming? :7peta
 
McB skrev:
Är du bitter idag, Flemming? :7peta

You'd better let HIM do it!!
cannonball_run_2-3.jpg

Med Mavve vet man aldrig vem man får...
 
Såhär ska en klocka se ut...(iaf min)

Titan....mmmmm
 

Bifogat

  • Min nya klocka.jpg
    Min nya klocka.jpg
    50 KB · Visningar: 67
Spiken skrev:
Vem använder sig av armbandsur idag, än mer jämför märken :va :kocko

Jag =P
Du ska inte sitta där och mobba folk för deras klockor.. ;)
Vi som inte har mobil måste ju få reda på tiden på någe sätt..
 
Jag har hittat en enda snygg klocka för under 10k och det är min Salmingklocka. Hade den på vänsterarmen i ett års tid men sen pajjade min handled igen för typ 5:e gången och nu har jag inte kunnat ha klocka på handleden på snart 4 år :gråta Och högra handleden är trasig den också och där har jag inte kunnat ha klocka sen 10 år tillbaka.
Så om nån vill byta en bra mobiltelefon med fungerande klocka mot en salmingklocka så är det bara att ropa :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top